Παρασκευή 30 Ιουνίου 2023

Ημέρα θλίψης, ημέρα πένθους με βραδινό εξαγνισμό στα γαλήνια νερά


Μετά την κηδεία...

Ημέρα θλίψης, ημέρα πένθους.


Άνω Μερά, κηδεία του Μπάμπη Βρεττού, ενός από τους πιο αξιοπρεπείς και πράους ανθρώπους του νησιού, μπαμπά της φίλης μου Νάντιας και του Άκη του αδελφού της.
Ακούραστοι πατέρας και γιος, χρόνια φροντίζουν τη θέρμανση στο σπίτι μου τα Καστελλάκια, χρόνια γλεντούσαμε βράδια μυκονιάτικα στο θρυλικό Γιαλούδι το μπαρ της γυναίκας του και φίλης μου Λίτσας στον Ορνό.

Σήμερα τον ξεπροβοδίσαμε, σήμερα ο τελευταίος ασπασμός του αποχαιρετισμού πριν το μακρύ ταξίδι.
Η κηδεία μεσημέρι στην 'Ανω Μερά κι ύστερα ψάρι στου Λευτέρη στον Ορνό ψηλά πάνω απ' τα γαλήνια νερά ως τις 9:00 που, φεύγοντας με τον Κύριο Kastell, δεν κρατήθηκα κι 
έκανα και τη μοναχική βουτιά μου του εξαγνισμού. Δώρο στη μνήμη η φωτογραφία by Mr Kastell ο οποίος, αν και κουρασμένος, υπέμεινε τη μαγική στιγμή μου με την χαρακτηριστική του λεπτότητα κι ευγένεια.

Καλό ταξίδι φίλε Μπάμπη!
Με την εκτίμηση 
και την αγάπη, τη φιλία μας
για σένα 
αι γι' αυτούς που μένουν, 
τη θαυμάσια οικογένεια που αφήνεις πίσω!



Βραδινός εξαγνισμός

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.