Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Αγάπη

      Δεν τα αντέχω άλλο απόψε τα πολιτικά. Πιό άγρια μορφή μου φαίνεται πως παίρνει αυτό το καλοκαίρι.  
        Γι αυτό, σας δίνω άσχετη με το δράμα μας αιτία για αφόρητη συγκίνηση· σας δίνω ένα πένθος μάταιο, το τέλος μιά μεγάλης αγάπης.




      Επισήμως της Τέχνης λειτούργημα είναι αυτό. Όπως η ονειροπόληση απαλύνει το απραγματοποίητο, έτσι και η μετάθεση της λύπης, το πένθος για τον Αχιλλέα, το Βρόνσκι ή την Κυρία του Δουμά ή του Βέρντι με μαραμένες πιά τις συνωμοτικές καμέλιες και τον Αρμάνδο που επέστρεψε πολύ αργά τώρα που οι δανειστές διαλύουν το σπίτι των γλεντιών, μας ρίχνουν σε κρίση λυγμών κι όσο βιώνουμε το δια της Τέχνης τόσο τα δάκρυα ξεπλένουν το δικό μας που δεν αντέχουμε να αντιμετωπίσουμε ξανά. 

       Μιά τέτοια νύχτα είναι σήμερα. Χρυσό λεπτό φεγγάρι θα ανατείλει πάνω από σκάφη αμέριμνων γλεντζέδων ενώ πέρα απ' το πέλαγος η πόλη που γεννήθηκα, πάλι ως μιά Βηρυτός, θα παραδίδεται σε παρατεταγμένους ή κουκουλοφόρους πληρωμένους δολοφόνους. Μάταια ίσως αφού οι άλλοι πληρωμένοι το έκαναν το χρέος τους. Υπέγραψαν ως είχαν προϋποσχεθεί και αναπαύονται. "Τίμιος πολιτικός λέγεται εκείνος που αφού λαδωθεί εκπληρώνει εκείνο για το οποίο λαδωθηκε" έγραψε ένας Άγγλος υπουργός κι ένοιωσα πως αναφερόταν στο δικό μας. 

      
Κι ένα έχω να σας πω: Εάν αντέξετε να το δείτε όλο, θα έχετε κι εσείς μαύρη καρδιά, όπως εγώ απόψε, δηλαδή ανάγκη επείγουσα γιά Τέχνη.

Γι αυτό και η Traviata  με τη Maria:

 Libiamo με τον Giuseppe di Stefano:youtube
____________________________________________________♠

3 σχόλια:

  1. Πόσος πόνος...
    έσταξε η ψυχή μου...Θα πενθώ και τους δυο σήμερα, αφού, άλλο
    δε μου μένει να κάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. την καλησπερα μου κι ενα μεγαλο μπραβο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλησπέρα Δάφνη.
    τα ζώα πάντα μας δίνουν μαθήματα' ανθρωπιάς θα μπορούσαμε να πούμε. έτσι κι αλλιώς μερικά πράγματα δεν είναι μετρήσιμα..
    Η μουσική είναι ωραία, το κείμενο ωραιότερο κι εσύ ένα ποίημα!
    καλό απόγευμα, καλό βράδυ. Ph.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.