Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

Gay σημαίνει χαρούμενος; Ο Μπεν Προβής απόψε!




Με τον Μπεν Προβή αναπόφευκτα θα γνωριζόμασταν. Οι ζωές μας και οι απόψεις μας διασταυρώνονται σε πολλά σημεία.  Κολυμπάμε στις ίδιες παραλίες, αγαπάμε τα ίδια βιβλία, έχουμε κοινούς γνωστούς και το μισό χρόνο είμαστε γείτονες διότι, ως σπουδαίος chef τα καλοκαίρια εργάζεται σε ένα ξενοδοχείο κοντά στο σπίτι μου.
Όμως δεν τον γνώρισα σε κοινωνική συναναστροφή. Αλληλοανακαλυφθήκαμε στη Μπλογκόσφαιρα, δηλαδή υπό συνθήκες απόλυτης ισότητας, εκεί που φύλο, ηλικία, τάξη δε βαραίνουν όσο το ίδιο το γράψιμο και οι ιδέες. Τον διάβαζα, σχολίαζα, τον συνάντησα και με μεγάλη χαρά πριν λίγους μήνες διάβασα το βιβλίο του που σας συστήνω σήμερα.

Το 'Gay σημαίνει χαρούμενος', είναι μια συλλογή διηγημάτων που ξεκινά με την αφήγηση μιας εναλλακτικής Γέννεσης η οποία χωρά όλους μας, δίχως την πόλωση των κοινωνικών ρόλων και συνεχίζει με διηγήματα περιπετειών ενός νέου άνδρα στη σύγχρονη Ελλάδα με τις προκαταλήψεις και τις χαρές της. Το γράψιμο ρέει, οι περιπέτειες είναι καθημερινές μα μέσα από τη νηφάλια αφήγηση της 'gay εμπειρίας στη σύγχρονη Ελλάδα αναδύονται ζητήματα κι αιτήματα φλέγοντα.

Αν είστε απόψε στην Αθήνα σας αξίζει:

Το 'Gay σημαίνει Χαρούμενος' θα παρουσιάσουν 
η Άννα Κουρουπού, η Ρία Μαργέτη και ο Χρήστος Καρβούνης
στις 7.00 στο stage bar Θέσις 7, Μοναστηράκι.



_________________________________________

4 σχόλια:

  1. κρίμα που δεν ήμουν...καλοτάξιδο να είναι ,το αξίζει ο Μπεν !Θα περιμένω λεπτομέρειες από τον ίδιο,για εμάς που είμαστε μακρια...
    Καλή χρονιά να έχεις Δάφνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ λυπήθηκα, με είχε προσκαλέσει να μιλήσω μα λόγω εορτών (και καιρού που κάνει δύσκολη ην επιστροφή) δε μπόρεσα.

      Νάσια μου σου εύχομαι όλα τα καλά
      (κι ελπίζω το νέο έτος να φέρει και την ευκαιρία να τα πούμε κι από κοντά).

      Διαγραφή
  2. Το βιβλίο είναι εξαιρετικό, είναι κατάθεση ψυχής. Σπάει κάθε κλισέ και κάθε ''κανονικότητα, ακόμη και την ομοερωτική από τον τίτλο του κι όλας.
    Ένας εξαιρετικός άνθρωπος, ένα σημαντικό βιβλίο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι ο Ben.
      Γνωριστήκαμε ως bloggers κι ύστερα ως γείτονες επειδή είναι chef στη Μύκονο σε έν καλό ξενοδοχείο στη γειτονιά μου.
      Το βιβλίο του είναι εξαιρετικό.

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.