Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Joe Cocker RIP


20 Μαΐου 1944- 22 Δεκεμβρίου 2014


Τον είχα γνωρίσει ένα βράδυ άλλου αιώνα που έπαιξε στην Αθήνα σε μια αίθουσα με τραπεζάκια και βελούδινα καθίσματα. Mε είχε πάει ο Κύριος Kastell με τον Τάσσο* Φαληρέα και το Θοδωρή Μανίκα. O Joe Cocker, με χρωματιστό πουκάμισο σε ένα χώρο απ' αυτούς που σήμερα τους λένε 'μεγάλες πίστες'. 

Νωρίς έφυγε,
ας είναι ελαφρύ το χώμα
κι ας βρει εκεί που πάει φίλους καλούς

και μουσικές του γούστου του.

____________________________________________________
Τα ημερολόγιά μου είναι κλειδωμένα στην Αθήνα. Μα ευχαριστώ τον Κύριο Kastell που επιβεβαίωσε την ανάμνηση και το φίλο Zois Louvaris που μου υπενθύμισε πού και πότε. Ο Cocker έπαιξε στο Stork, (Αυτοκίνηση) 22/9/82.
Και να που "With A Little Help From My Friends"  σας έχω και την Πρόσκληση εκείνης της βραδιάς. 

*Έτσι με 2 σίγμα 



____________________________________






6 σχόλια:

  1. Δε μπορώ να πω ότι μου άρεσε ιδιαίτερα,αλλά κρίμα
    ξέρουμε από τι πέθανε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρκίνο.

      Είναι μακριά τα ημερολόγιά μου εκείνης της εποχής αλλιώς θα είχα να πω πιο πολλά...

      Διαγραφή
  2. Τεραστιος... εχουν αρχισει και κανουν τρελα live εκει πανω και εμας μας αφηνουν να τους ακουμε απο τα ηχεια του υπολογιστη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. dafnh mou xronia polla me ygeia ki agaph.kalh prwtoxronia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.