Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Για Γάμο ή για Πούλημα; Το Google λέει..










Με τίτλο 'Η τιμή των γυναικών' ο αγαπημένος μου Εμμανουήλ Ροΐδηςέγραψε για την προίκα σε μια εποχή που για την «τιμή» της αδελφής και της κόρης οι πατριάρχες του σογιού διέπρατταν εγκλήματα που δικαστήριο και κοινωνία άφηναν ατιμώρητα.

Το θυμήθηκα πριν λίγο που στη λίστα λέξεων, με τις οποίες το Google παραπέμπει σ' εμένα τους ερωτώντες, είδα τη μια πάνω απ' την άλλη τις φράσεις «κοπέλες για γάμο» και «μουνί για πούλημα». Άραγε με ποιο συσχετισμό; Μήπως κατ' εκείνο το «οι επισκέπτες μας που έψαξαν το α'  [i.e. κοπέλες για γάμο] συνήθως ενδιαφέρονται και για το β' [i.e. μουνί για πούλημα]» ή μήπως, το κάπως απίθανο νομίζω, να είναι οι συγκεκριμένες λέξεις (γάμο/μουνί/πούλημα) στο δικό μου blog περισσότερο από αλλού;

Άγνωστο ποια στατιστική και ποιος αλγόριθμος με έθεσε πρώτο προορισμό στους ερευνώντες μα, ομολογώ ότι το χάρηκα διότι ποια φεμινίστρια θα το έθετε γρηγορότερα και σαφέστερα;
__________________________

14 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχαχαχαα !!!

    Δεν ξέρω πώς δουλεύουν οι αλγόριθμοι της Google, αλλά μόλις έκανα ένα τεστ κι έβαλα στην αναζήτηση τον όρο "μουνί για πούλημα" και δεν μου έβγαλε το δικό σου μπλογκ. ίσως να φταίει το γεγονός ότι ποτέ δεν έχω αναζητήσει κάτι ανάλογο, δεν ξέρω ... ... ...

    Σκέφτομαι όμως κάποιον ν' αναζητάει μουνί για πούλημα και να πέφτει στο μπλογκ σου και λύνομαι στα γέλια - χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααα !!!

    Καλό σου απόγευμα, Δάφνη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το test που έκανες είναι πολύ ενδιαφέρον: τι γνώμη έχει σχωματίσει άραγε για μας το Google για μας και κατά πόσο θα ταυτιζόμασταν αν βλέπαμε τον (μοντέρνο, νέας εποχής) Φάκελό μας.
      Είχα μια ανάρτηση με τίτλο 'Γυναίκες για πούλημα' η οποία μαζί με τη λέξη 'μουνί' που δεν την φείδομαι (όπως κι εσύ, παρατηρώ με χαρά στο σχόλιο σου) άλλα μου για το πορνό φέρνουν για επίσκεψη δευτερολέπτων πολλούς ξέμπαρκους.


      Καλό ξεκούραστο σαββατοκύριακο σ' εσένα και τους λεβέντες σου Αγγελική μου!

      Διαγραφή
    2. Κι όμως ¨Αγγελική¨έχει δίκιο αν θέσεις το ερώτημα με τον google chrome εμφανίζει πρώτο αποτέλεσμα την κεντρική σελίδα του Blog???!!!!!! Παρόλα αυτά για να απαντήσω και στην οικοδέσποινα δες το με όσο περισσότερο χιουμοριστική διάθεση μπορείς γιατί αν θελήσεις να βγάλεις άκρη στο ""γιατί", θα βρεθείς μπρος μεγάλων εκπλήξεων!
      Υ.Γ: Μα ειλικρινά ποιος θα έθετε ένα τέτοιο ερώτημα στο google??????

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση Ανώνυμη/ε.

      Αλλά και βέβαια χιουμοριστικά (και άκρως φεμινιστικά) το βλέπω,
      η ερώτηση είναι ρητορική.
      Πολλοί, παραδόξως πολλοί θέτουν τέτοαι απίθανα ερωτήματα στις μηχανές αναζήτησης γι αυτό και κατά καιρούς πολλοί bloggers κάνουμε τέτοιες αναρτήσεις με όσα μας διασκεδάζουν.

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα σας, θα 'θελα τέσσερα μουνιά τυλιγμένα για δωράκια, ένεκα των Χριστουγέννων. Νά ρωτήσω, αυτά με το κομμάτι πάνε ή με το κιλό;

    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαρτάται από το νόμισμα: Με το κομμάτι αν πληρώσετε με τούλι και μπομπονιέρες, με το κιλό αν προτιμάτε ευρώ.

      Καλό σαββατοκύριακο Πρεζιντέντε!

      Διαγραφή
    2. Λόγω Χριστουγέννων, αν πληρώσετε μετρητά παίρνετε δώρων και ένα σετ βυζιών των 8 τεμαχίων.
      Εκ της διευθύνσεως

      Διαγραφή
    3. @ Δάφνη:
      Καλά, ή οικονομική ανάλυση νομίσματος/χρέωσης με έστειλε! It's funny 'cause it's true, που λένε κι οι Αμερικάνοι.

      @Πρόεδρος:
      Α, θα σας προτιμήσω! Τέτοιες προσφορές δεν χάνονται. Ιδίως αν το σετάκι περιέχει όλα τα μεγέθη (S, M, L, XL), κρατάω εγώ το μέγεθος που μου κάνει, και τα άλλα πάνε δωράκια σε φίλους. Hail Xmas Spirit!

      Διαγραφή
    4. Πρεζιντέντε μου αξίζει ο Πρόεδρος,
      προσφέρει και μπύρες― κατά το ποτήρι σαμπάνια στους οίκους μόδας)

      Διαγραφή
  3. Όλα θέμα οπτικής νομίζω.

    Ίσως στο παρελθόν ο γαμπρός να έψάχνε κορίτσι για γάμο , μα ο πατήρ να έβλέπε μουνί για πούλημα ψάχνοντας γαμπρό με λεφτά.

    Τώρα ελπίζω να έχουν εξαλειφθεί σε μεγάλο βαθμό τα πατριαρχικά πρότυπα και τέτοιες παλιομοδίτικες ιδέες.

    Πιστεύω θα το έχεις διαβάσει αλλά αν όχι ρίξε μια ματιά στο "Η τιμή και το χρήμα" του Θεοτόκη.

    Επίσης προτείνω την ταινία "Σκλάβοι στα δεσμά τους" που επίσης βασίζεται στο ομώνυμο έργο του.

    https://www.youtube.com/watch?v=kloZZTSNSyk

    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλλια μου σ' ευχαριστώ για τις συστάσεις― πάντα ευπρόσδεκτες.

      Σ' εμάς ναι πια, φαινομενκά δεν έχουμε συνοικέσια αλλά στην υπόλοιπη γη ακόμα συνηθίζονται. Και πολύ κοντά μας μάλιστα- Και προς τα πάνω αλλά και στην αραβική Αφρική. Μα κι αν καταργήθηκε η συνήθεια ή η προίκα (δια νόμου, αλλιώς θα αργούσε πάρα πολύ) θα πάρει γενιές να αλλάξουν κάποια πράγματα.

      Καλό σαββατοκύριακο
      (στους κλώνους σου ήμουν πριν λίγο― Ωραία ιδέα) !

      Διαγραφή
  4. Χαχαχαχα! Δάφνη! εξαιρετικό το google σου, αν μη τη άλλο σου έφερε και απίστευτα σχόλια με πολύ πολύ καλό χιούμορ!
    Στο δικό μου, σχεδόν κάθε μέρα έχω:
    Πώς να χωρίσω παντρεμένο.
    Έρωτας με παντρεμένη.
    Μάγια για να με παντρευτεί παντρεμένος
    Ψάχνω παντρεμένη για ευκολία
    Όλα αυτά γιατί κάποτε μπήκε ποστ, με γράμμα απελπισμένης ερωτευμένης με παντρεμένο και διάφορα μάγια της πλάκας!!!

    ΑΦιλάκια από παντρεμένη σε παντρεμένη! :))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Στε...μου
      μού φέρνει μπουμπούκια!
      Το διασκεδάζω πολύ όταν bloggers δημοσιεύουν αυτές τις 'λέξεις κλειδιά' .

      Φιλιά στους παντρεμένους, και τους δυο σας
      με ευχές για Καλές Γιορτές!

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.