Πέμπτη 13 Αυγούστου 2020

Ζητείται άγιος για grammar_nazi feminazi




Μόνη; 'Οχι. ΜόνΟΙ.
Διότι αχ και να ήταν μόνο η Γραμματική. Είναι και το Συντακτικό. Βάλε και το Φεμινισμό από πάνω για κερασάκι και.. τι να σας πω κορίτσια, αν οι άλλες θέλουν να βρουν σύντροφο, μ' εμάς τις grammar_nazi feminazi μόνο Άγιος. Που και να μην ήταν δηλαδή, τόση υπομονή που του χρειάζεται, μαζί μας θα αγιάσει ο άνθρωπος.

Πώς έλεγαν παλιά για κάτι άλλες περιπτώσεις «στράβωσε ο Θεός ένα χριστιανό και την αγάπησε»;  Αυτό. Αλλά στο πολύ πιο δύσκολο.

____________________________________________


Κι επειδή μίλησα για φεμινισμό να κι ένα δείγμα.
Τον άντρα το σωστό τον ανορθόγραφο τον πονάει η διόρθωση και τη συνήθη σκέτη σεξουαλική εθνικιστική επίθεση τη φέρνει επί του  προσωπικού, να με προσβάλει για να ξεθυμάνει.

Μα εγώ ακάθεκτη, συνεχίζω να διορθώνω:





 ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ - παλιό αγαπημένο που έχω μόνιμα αναρτημένο στο άλλο μου blog https://kastellakia.blogspot.com/



To πρόβλημα  είναι δυστυχώς παγκόσμιο και με την επικράτηση της Ηλιοθιοκρατίας, όλο και επεκτείνεται.









1 σχόλιο:

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.