Σάββατο 1 Μαΐου 2021

Βουρλίστηκα μα σαρδονίως μοιράζομαι χρυσό δίδαγμα

 


       Πριν από χρόνια συζητούσα με κάποιο γείτονα για την ανάγκη στείρωσης όσο οι δρόμοι είναι γεμάτοι αδέσποτα γατιά και σκυλιά. 

―Εγώ δε στειρώνω, μου είπε. Ξέρεις τι κάνω; Άμα γεννήσει η σκύλα μου τα κρατάω λίγο κι ύστερα τα αφήνω κοντά σε σπίτια που έχουν άλλα ή εκεί που ταΐζει η Φιλοζωική.

Η γνωστή μετάθεση ευθύνης που συναντάμε σε πάρα πολλούς τομείς της ζωής από εξυπνάκηδες. Ο άνθρωπος αυτός λίγο καιρό μετά έκλεψε ένα μεγάλο ποσό από το σπίτι μου ―και η αναποτελεσματικότητα των ελληνικών αστικών δικαστηρίων είναι μια άλλη πικρή ιστορία των νομοταγών στον τόπο μας, μα αυτά θα σας τα πω άλλη φορά..

Αν το θυμάμαι σήμερα είναι γιατί έχοντας ασχοληθεί να βρω καλά σπίτια στα γατάκια της Suki μου (πριν μπει τάξη στα γυναικολογικά της τώρα που κατάφερα να με εμπιστεύεται), μαθαίνω ότι βρέθηκαν γατάκια βρέφη πεταμένα στο Μαράθι.

 

Πλέον έχει γίνει γενικά αποδεκτό ότι οι βασανιστές ζώων πάσχουν από κοινωνιοπάθειες που αν δεν αντιμετωπιστούν οδηγούν σε βασανισμούς ανθρώπων, όμως συχνά κλείνουμε τα μάτια στην εγκατάλειψη σα να μην είναι κι αυτή ένα είδος βασανισμού. Είναι όμως. Τα πλάσματα αυτά εξαρτώνται από εμάς, μας εμπιστεύονται. Τους έχουμε πάρει το χώρο, τους έχουμε αποκλείσει κάθε τρόπο να επιβιώσουν μόνα τους. Τους χρωστάμε. 

 

Αν είχα τότε τα μυαλά να συσχετίσω πως εξ όνυχος τον λέοντα κι εκ κουτοπονηριάς τον απατεώνα, δε θα είχα ανοίξει την πόρτα στον κλέφτη. Κι αυτό είναι το ηθικό δίδαγμα, ώστε όταν ακούμε για εκείνους που πετούν μωρά στους δρόμους να μην το προσπερνάμε.

__________________________________________


Για τα μωρά της Suki ακόμα μου τηλεφωνούν κι ας τα έδωσα όλα σε καλά σπίτια (λαβαίνω νέα, δεν κόβω επαφή). 

Μα δεν είναι τα μόνα του νησιού.Υπάρχουν κι άλλα  μωράκια που έχουν  μεγάλη ανάγκη από αγάπη και στοργή. Αν ενδιαφέρεστε  ακολουθούν φωτογραφίες και σύνδεσμοι.


Εικόνες

Πάνω, αρχαίος θησαυρός, αιγυπτιακό δαχτυλίδι από χρυσό με γάτα σκαλιστή σε χαλκιδόνιο (σάρδιο/καρνεόλη/carnelian), 1700-1000 π.Χ. Εμείς μπορεί να το ξεχάσαμε μα οι γάτες δεν ξεχνούν ότι κάποτε λατρεύονταν ως θεότητες.


Κάτω οι ζωντανοί οικιακοί θησαυροί της καρδιάς, μικροί θεοί που αναζητούν τους πιστούς τους:

Για τα γκρι τιγράκια μωρά του Μαραθιού: https://www.facebook.com/groups/854584811293310/permalink/4030929690325457/

και  για ένα μοναχικό κοκκινάκι:

Dimitris Baronos

Ένα γατάκι μια σταλιά, ψάχνει για σπιτάκι. Είναι αγοράκι 2 μηνών. Όποιος ενδιαφέρεται να το υιοθετήσει, μπορεί να καλέσει στο 6974681632. 

Ευχαριστούμε. 

This little boy is looking for a home. He is 2 months old.

If you will like to adopt him, please contact the number above. 

Thank you.


https://www.facebook.com/groups/mykonosanimals










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.