Τετάρτη 5 Μαΐου 2021

Γάτων δεκαπεντασύλλαβοι #Suki #Maiko #CalicoCat

 

‘Τρεις αδελφούλες είμαστε μοσχοαναθρεμένες,

η μια ‘χτισε το Δούναβη, η άλλη τον Αυλώνα

κι εγώ η πιο μικρότερη μένω με τη μαμά μου.. 

(αντί του ‘κι εγώ η πιο μικρότερη της Άρτας το γεφύρι’) 
και

‘Πέντε χιλιάδες πρόβατα και τρεις χιλιάδες γίδια

τρία αδελφάκια τα φυλάν, τα τρία αγαπημένα.

Το ‘να αγαπάει την κλεψιά, τ’ άλλο τα μαύρα μάτια

και μένει η Μάικο μοναχή πάνω στους καναπέδες.

Κι η μάνα της του έλεγε, κι η μάνα του της λέει……

έτσι ξεκινώ την ανατροφή των γάτων μετά τα βασικά (της βασικής υγιεινής) διότι δεν είναι η ζωή μονάχα σωματικές ανάγκες. Με δεκαπεντασύλλαβους ξεκινήσαμε αν και τα διασκευάζω λιγάκι γιατί δεν είναι ανάγκη μικρά-μικρά να ακούνε για Λάμιες και για κατάρες κι αλήθειες πικρές για τις αδερφάδες που ήτανε ‘κι οι τρεις κακογραμμένες’. Αυτά θα έρθουν μετά, όταν πήξει το μυαλό.

 

Χθες έφυγε κι η μικρούλα μας, η πιο ντροπαλή.

Η Μάικο έμεινε, Calico εις διπλούν με τη Suki κι εγώ προς το παρόν, λόγω άσχετης με τα γατιά κακοκεφιάς μου, 

θυμάμαι πικρές αλήθειες από τις ‘παραλογές’ αφού

 «Ά δε στοιχειώσετ΄άνθρωπο, τοίχος δε θεμελιώνει,

 Και μη στοιχειώσετε ορφανό, μη ξένο, μη διαβάτη» πονηρούληδες γιατί αυτά δε μετράνε για θυσίες.

 

__________________________________________

Πολλές οι ανθολογίες μα συστήνω, αν τις πετύχετε σε παλιατζίδικα, τις 'Παραλογές’ επιμέλεια του Γιώργου Ιωάννου, εκδόσεις Ερμής από όπου φωτογραφίζω για σας (Ο Βοσκός κι η Λάμια και Της Άρτας το Γεφύρι.)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.