Δευτέρα 17 Μαΐου 2021

Αλί ο γητευτής των φιδιών με οχιά Μυκόνου

 


Ο Αλί, καθαρίζοντας το κτήμα μας, έβαλε ένα φίδι σε μπουκάλι. Οχιά νομίζω.
Για να δω πώς το κάνει επανέλαβε, βγάζοντας το φίδι και πείθοντάς το να ξαναμπεί. Δίχως βία.
Συγγνώμη για τα επιφωνήματά μου- τα αααα και ωωωω - μα επέλεξα να αφήσω τη φυσική αντίδραση. 

Αργότερα που ξαναβγήκα και ζήτησα να δω το φίδι, είδα πως του είχε ανοίξει το καπάκι να μη σκάσει και πως το είχε κεράσει λίγο καρπούζι από το πιάτο που του είχαμε προσφέρει. Δεν ξέρω αν τρώνε φρούτα τα φίδια ή αν μόνο τα προσφέρουν αλλά ίσως ο Αλί το έκανε για την αφυδάτωση. Το κοινό μας λεξιλόγιο - με φίδι και Αλί- είναι σχεδόν ανύπαρκτο οπότε κάνω μόνο εικασίες.

Αλί ο γητευτής, the Kastell Circus Snake Charmerhttps://youtu.be/HhM-qdr0Ndo


______________________
        Οχιά; Ναι.
       Δε φαίνεται στις εικόνες μα παρατήρησα την πράσινη ουρά- κάπου ένα εκατοστό και το λοφίο στο πιο ανοιχτόχρωμο κεφάλι. Επίσης παρατήρησα το παχύ του σώμα που, παχύ σε σύγκριρση με άλλα φίδια. Σημάδια σίγουρα ότι  ήταν οχιά κι όχι ένα από τα 'λαφιτάκια' του αγρού ή τα σπιτόφιδα τα γούρικα.

Πιο πολλά για τις οχιές: https://www.physiodifis.eu/Guides/g_vip_1.html

1 σχόλιο:

  1. Μ' αρέσει που ζητάς και συγγνώμη για επιφωνήματα, ρε Δάφνη! Χαρά στο κουράγιο σου που έμεινες μόνο στα "αααα και ωωωω". Εγώ θα είχα μετακομίσει το ίδιο βράδυ. Και τη μετακόμιση θα την έκανα με μπότες ως το γόνατο. Πασπαλισμένες με θειάφι.
    Μάλλον έχω ελαφράς μορφής φοβία, ε; Λες να φταίνε τα Θρησκευτικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.