Δευτέρα 31 Μαΐου 2021

Μαμά και κόρη με βιολέτες της αγάπης

 


Μαμά και κόρη, Suki και Maiko και

τι γρήγορα που μεγαλώνουν τα παιδιά.

 

 

Με εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα,

―η μεγάλη  λεπτεπίλεπτη, υστερική, ευαίσθητη,

η μικρή άφοβη, ζωηρή, ψηλόλιγνη,

δυόμισι μηνών γατί που μοιάζει τεσσάρων.

Αγαπιούνται με πάθος και περνούν τα μεσημέρια τους αγκαλιά στη βιολέτα, έξω από το δωμάτιό μου.

 

Περνά ο καιρός της βιολέτας,

περνά ο καιρός κι η παιδική ηλικία της Μάικο

που λέει και το ποίημα που δε θυμάμαι ποιος* έγραψε:

'The problem with the kitten is that

eventually it becomes a Cat'.


Μα η αγάπη μένει,

 «η ξεραμένη  η βιολέτα κι η λεβάντα,

τη γλύκα τους κρατούν και την παρηγορούνε πάντα....» όπως μετέφραζα τη Ροσέττι.

 

Αυτά μένουν, γι αυτά δε ζούμε;

Αλλιώς δε θα αντέχαμε.

____________

Πάνω οι Γάτες μου, 

κάτω το 'Περνάμε και Καθρεφτιζόμαστε' της Κριστίνα Ροσσέττι





___________________________________________________

#CalicoCat
*Ogden Nash, μου θυμίζει η παλιά μου φίλη Μαριάννα Παπαγεωργίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.