Τετάρτη 2 Ιουνίου 2021

Δρόμος προς τη θάλασσα- για τα σκυλιά μας

 

 

 

Δρόμος προς τη ΘΑΛΑΣΣΑ Γαλλία, 1980

Θανάτωσαν κατοικίδιά τους πριν φύγουν για διακοπές επειδή δεν είχαν πού να τα αφήσουν.
140 νεκρά ζώα (σε 2 μέρες) φωτογράφισε για το @ParisMatch ο #ManuelLitran, στη λεωφόρο Magny-Cours προς παραθαλάσσιο θέρετρο. 1980.

Ο δρόμος προς τη θάλασσα, δρόμος της προδοσίας.

 

[από Giannis Kalliatsos χωρίς δικά μου σχόλια.

Μόνο, να μην ξανασυμβει. Τα κατοικίδια δεν είναι παιχνίδια, είναι η οικογένειά μας ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.