Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Ζαριές της Μοίρας κι έξι νεκροί Πρωθυπουργοί






Καθώς φεύγει ο χρόνος κοιτάζω πίσω όσους έφυγαν. Ίσως να είναι ηλικιακό, αστρολογικό ή άλλο μα ο Θάνατος με τριγύριζε. ΄Οχι προσωπικά, δεν αρρώστησα, μα πέθαναν φίλοι μου και στο τηλέφωνο όλο γι' αρρώστιες σοβαρές μιλώ.
Δεν είμαι από αυτούς που χρησιμοποιούν ευφημισμούς. Δε λέω 'το κακό', 'η επάρατος' ή το άλλο που άκουσα 'το εξ από 'δω'.  Λέω καρκίνος, έμφραγμα, αναπηρία, θάνατος.
Και δε λέω 'χάθηκε'. Λέω πέ-θα-νε.  Σε όλους μας θα συμβεί. Αναπόφευκτον.

Κι ωστόσο, σαν τις ζαριές ή τα νούμερα του Λότο, που  τυχαίνει να πέφτουν όλα μαζί και μαζεμένα, κάποτε παρασυμβαίνει.
Σε ανθρώπους, σε γειτονιές ή σε χώρες. 
Ή σε υποσημειώσεις της Ιστορίας. 
Θυμάται άραγε κανείς σήμερα το 1936 ως τη χρονιά που πέθαναν έξι πρωθυπουργοί; Της Ελλάδας: 
31 Ιανουαρίου: Γεώργιος Κονδύλης, αρχηγός του Εθνικού Ριζοσπαστικού Κόμματος
18 Μαρτίου: Ελευθέριος Βενιζέλος
13 Απριλίου: Κωνσταντίνος Δεμερτζής
17 Μαΐου: Παναγής Τσαλδάρης, αρχηγός του Λαϊκού Κόμματος
15 Σεπτεμβρίου: Αλέξανδρος Ζαΐμης
17 Νοεμβρίου: Αλέξανδρος Παπαναστασίου, αρχηγός του Αγροτικού και Εργατικού Κόμματος (Δημοκρατική Ένωσις). 

________Περίεργο; Μα επειδή είναι γιορτές, και στην καμινάδα χοροπηδούν ελεύθερα οι καλικάντζαροι, σκέφτηκα να μη σας παραμαυρίσω την καρδιά. Γι αυτό χαρείτε τις ταμπέλες που έλαβα και ας ξεχάσουμε τις πίκρες.




___________


Απέθανε ο Κονδύλης μας πάει κι ο Βενιζέλος
την πούλεψε κι ο Δεμερτζής που θα 'φερνε το τέλος ( x2)
Απέθανε ο Κονδύλης μας πάει κι ο Βενιζέλος

Όσοι γενούν πρωθυπουργοί όλοι τους θα πεθάνουν
τους κυνηγάει ο λαός για τα καλά που κάνουν (x2)
όσοι γενούν πρωθυπουργοί όλοι τους θα πεθάνουν

Βάζω υποψηφιότητα πρωθυπουργός να γίνω,
να κάθομαι τεμπέλικα, να τρώω και να πίνω (x2)
βάζω υποψηφιότητα πρωθυπουργός να γίνω.

Και ν' ανεβαίνω στη Βουλή εγώ να διατάζω
να τους πατώ τον άργιλε και να τους μαστουριάζω (x2)
Και ν' ανεβαίνω στη Βουλή εγώ να τους διατάζω.

10 σχόλια:

  1. εγώ αναρωτιέμαι αν αυτοί που "φεύγουν" είναι απ' τους τυχερούς.
    καλό απόγευμα Δάφνη, Δάφνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι είναι μερικές χρονιές ρε παιδί μου, συλλογικό θανατικό πέφτει, την κάνουν ένας ένας με ελαφριά πηδηματάκια ... τι να πω ...
    Και τώρα που είπες αστρολογικό, η ημερομηνία που πεθαίνει κανείς, ορίζει το ζώδιο του στην άλλη ζωή?
    Ευχές τώρα.
    Φως, αγάπη, δημιουργία, αποδοχή, συνείδηση, υγεία σωματική και ψυχική.
    Μια ζεστή αγκαλιά, πολλά πολλά φιλιά ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενδιαφέρον! Ομολογώ δεν το ήξερα.
    Καλή χρονιά να έχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το υπέθεσα Πιγκουΐνε γι' αυτό & σκέφτηκα πως θα σας διασκεδάσει η πληροφορία.
    Dear Lyriel δε νομίζω πως τα πράγματα είναι τόσο σχηματικά. Μιά θεωρία λέει πως διασχίζουμε τα ζώδια με τη σειρά γι αυτό πάντα οι Ιχθύες είναι οι πολυπληθέστεροι (μετεξετασταίοι του κύκλου) μα αυτά μου φαίνονται απλουστεύσεις & είκασίες. Ο Ορφέας κι ο Ηρακλής που πήγαν κι ήρθαν δε μας είπαν τι γίνεται στην άλλη όχθη οπότε...
    Οπότε εύχομαι να μείνουμε λίγο ακόμα εδώ, στα σίγουρα γι' αυτό στέλνω Χρόνια Πολλά & στους τρεις σας με τη Φιλία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δυσεξήγητο.θυμάμαι από τότε που ήμουν παιδί στην ευρύτερη οικογένεια πέθαιναν πάντοτε τρεις,ένας άνοιγε τον κύκλο και ακολουθούσαν διαδοχικά οι άλλοι δύο.Μετά από καιρό ο κύκλος των τριών άνοιγε και έκλεινε κατά τον ίδιο τρόπο.Αυτό δεν το εξήγησα ποτέ και κάθε φορά που το επιχειρούσα ένοιωθα ότι ταράζω μυστήριες αρχέγονες δυνάμεις.Κατά τα άλλα σαν παιδί θαύμαζα το μεγαλείο της τελετής και την ατέλειωτη πομπή των αυτοκινήτων.Εντύπωση μου έκανε ότι ενώ επικρατούσε θλίψη ,στις παρυφές της πομπής έπεφτε γέλιο πολύ.Ίσως με αυτό τον τρόπο εξόρκιζαν τον θάνατο.Αφού λοιπόν πολλά δεν τα ορίζουμε,ας έχουμε το 2012 ειρήνη στις καρδιές μας και ας μοιράσουμε χαρά όπου και όπως μπορούμε.Δάφνη σου εύχομαι τα καλύτερα και σε ευχαριστώ και εγώ για την χαρά που μας δίνεις να σε διαβάζουμε.ΜΕΡΜΕΛΕΧΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δε γίνεται λέει το παλιό ρητό 'Γάμος δίχως κλάματα-Κηδεία δίχως γέλια'. Καλή Χρονιά Μερμελέχα κι ευχαριστώ για την επίσκεψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σου εύχομαι το νέο έτος να σου φέρει υγεία, χαρά, αγάπη, αισιοδοξία!! Χρόνια Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι σύμπτωση και ύστερα έκανε δικτατορία ο Μεταξάς. Μήπως τους δολοφόνησαν
    ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σιγουρα τους δολοφονησαν οι τεσσερις παθανε καρδιακο, η διαφορά του ενος μηνός απο τον επόμενο το αποδεικνύει, με εξαίρεση τον Τσαλδάρη που παρέμεινε για 4 μήνες. Ούτε μία στο δεκάκις πιθανότητες δεν συγκεντρώνει αυτό το γεγονός να είναι τυχαίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.