Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

Εκεί θα είμαι κύριε, μήπως μετά την αρπαχτή...





Έχω μεγάλη αγανάκτηση για την ετήσια 'ζημιά' που έκανε πάλι ο κ. Ρέμος στη γειτονιά μου, κάτι σαν τα αίσχη της 'συναυλίας' Ρουβά πέρσι στο Καλό Λιβάδι.
Ξέρω τιμές, ξέρω τι έγινε, ξέρω ποσά και μενού, ακόμα και πόσο κόστιζε το τραπέζι (4 μπουκάλια 'σπέσιαλ') στον Καρρά –'το Βασιλάκη'. Δε θα τα πω, δεν είμαι ούτε Δημοσιογράφος ούτε όρισα τον εαυτό μου ελεγκτή στο πορτοφόλι κανενός. Πολλά μπορώ να πω μα δεν το κάνω, δεν είναι εδώ blog δημοσιογραφικό.
Αλλά τη γνώμη μου θα την ξεκαθαρίσω. Κατ' αρχήν ο Καρράς, εκεί που έπαιξε κανέναν δεν ενόχλησε. Το πόσα παίρνει (πόσα δίνετε δηλαδή, άλλου παπά ευαγγέλιο κι όχι δικό μου). 
Στους Ρουβά και Ρέμο όμως θα ήθελα πολύ να τα έλεγα μα επειδή δε νομίζω να διαβάζουν-και αν το κάνουν σίγουρα δε διαβάζουν εμένα, θα με υποστείτε εσείς που, ίσως ακούσατε πάλι πως 'βούλιαξε η Μύκονος ως το πρωί με εφοπλιστές και τηλετέτοιους.
Τι έγινε θα σας το πω: Ξανά μας τσάκισαν τα ντεσιμπέλ από παραλία, έσπασαν νεύρα ανύποπτων τουριστών κάθε είδους, από απλά παιδιά με ένα room to let έως ξένους με ιστιοφόρα ή θαλαμηγούς.
Και απορώ, εσείς οι θαυμαστές τους τους χαίρεστε στα μαγαζιά που παίζουν νόμιμα χειμώνες. Τι ζήτημα έχετε; Γιατί χρειάζεστε τη δόση και στην εξοχή; 
Κι εσείς κύριε Ρουβά, και κύριε Ρέμο, μπορεί να έχετε ανάγκη από αρπαρχτές (και ποιος δεν έχει εν τέλει στο χάλι που ζούμε) αλλά υπάρχουν και αξίες πάνω από τις ανάγκες σας.
Δε θα πω τι ζημιά κάνετε στον τουρισμό- σκεφτείτε το εσείς που θεωρείστε πατριώτες. Θα πω για το άλλο: τη Φύση ή τη Μύκονο που υποκρίνεστε πως αγαπάτε. 
Τη φύση πάλι χθες τη ρήμαξε η φωνή σας κύριε Ρέμο.
Αγριοκούνελα, σκατζόχοιροι, σαυράκια, φίδια, τα σκυλιά μας κι αιγοπρόβατα έζησαν κόλαση όσο κι οι ξένοι τουρίστες, όσο κι εμείς που ζούμε στη μεγάλη ακτίνα των ντεσιμπέλ και πυροτεχνημάτων σας.
Θα το σκεφθείτε και θα πάτε αλλού; Δεν το φαντάζομαι. Αλλά εσείς Κυρίες και Κύριοι την επομένη που θα πείτε 'αγαπώ τη Μύκονο' παρακαλώ να το θυμάστε πως η αγάπη θέλει πράξεις.

Δεν είμαι ήρεμη, θα τα έλεγα καλύτερα (κι έχω πολλά επί του θέματος, με λεπτομέρειες ανατριχιαστικές) μόνο, αν τύχει και περάσετε από εδώ εσείς που διαβάζετε φυλλάδες που σας δείχνουν τις τηλεπερσόνες να κολυμπούν στα απόβλητα των σκαφών τους σας κάνω ένα δωράκι με ημερομηνία:
Η φωτογραφία είναι από χθες, εκεί κολυμπήσαμε ολομόναχες με φίλη, σε κρυστάλλινα νερά και μοναξιά απόλυτη (γι αυτό και πούδε λέμε).
Κι ύστερα, αλλού για να αποφύγω για όσο μπόρεσα την ηχορύπανση που έφτανε ως το σπίτι μου, πήγα απ' ευθείας σε άλλη παραλία όπου ήπια τις τεκίλες μου κι άκουσα ένα μικρό κονσέρτο τραγουδίστριας της Λυρικής σε ένταση που τα τραπέζια τα της άμμου έτρωγαν και συζητούσαν ενώ εμείς κοντά, όσοι θέλαμε, ακούγαμε.
Άλλα δε θα σας πω.

7-9μμ ― όπως ξέρετε, θα είμαι στην Ανακύκλωση Πολιτών (ΜΟΙΚΟΝΟΣ). Εκεί θα είμαι κύριε Ρέμο  μήπως μετά την αρπαχτή έχετε όρεξη για λίγο εθελοντισμό; Έτσι.. για εξιλέωση..  


____________
Προσθέτω, 6 Αυγούστου 2013: 
Και για να καταλάβετε για τι μιλάω, ιδού τι έγινε με τον ίδιο κόσμο και τον ίδιο αοιδό λίγες μέρες μετά στην Πάρο (προσέξτε το άνετο «η παρέα ..... συνηθίζει να κυκλοφορεί οπλισμένη»http://www.lykavitos.gr/archives/41601

22 σχόλια:

  1. Σε νιώθω! Να πω ότι δεν σε νιώθω! Την ίδια οργή θα είχα βγάλει κι εγώ! Δεν το΄χω με την ηχορύπανση και δη δια της λαϊκής οδού με τίποτα!
    Καλή δύναμη για τα χειρότερα! Πού η Μύκονος τέτοια εποχή φαντάζομαι δεν τα γλιτώνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περνούν τα στίφη των βαρβάρων κάθε χρόνο,
      κι όσο άφηναν χρήμα
      και τόπο και σε άλλου είδους ζωή, ώστε να συντηρείαι ο Δήμος καθαρός και το επίπεδο ζωής μας να ανεβαίνει (π.χ. να έχουμε Ξένο Τύπο το χειμώνα) δεν είχα παράπονο.

      Παράπονο με πιάνει με το θράσος λαϊκών ειδώλων εν καιρώ Κρίσης- και μιλάμε για κτηνωδία αν έλεγα λεπτομέρειες..

      Διαγραφή
  2. Να δω το Ρέμο και τον κάθε Ρέμο να κάνει εθελοντισμό και να καθαρίζει παραλία (χωρίς κάμερες) και μετά θα πάω και μπουζούκια να τον ακούσω έτσι γιατί θα έχει κλείσει στόματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δω το Ρέμο να ρθει με ένα κιβώτιο μπουκάλια σαμπάνιας από τα 80 που καταναλώθηκαν,
      να μου το φέρει ο ίδιος στη βάρδια μου στην Ανακύκλωση του Συνεταιρισμού πολιτών (διότι ο Δήμος πέρα βρέχει (καίει- για να το πω αλλιώς) και ίσως.. ίσως τότε να ακούσω και μαζί του και Bela Bartok....

      Δεν κλείνουν στόματα αυτοί-μόνο τα ανοίγουν σαν τους καρχαρίες tommy μου
      -και lol, φωναζαν και 'Κάτω ο Σόϊμπλε' τρομάρα τους!

      (Μα.. το είπα... ξέρω πολλά μα δεν ξεπέφτω να μιλήσω. Όφειλαν όμως να το κάνουν οι δημοσιογράφοι).

      Διαγραφή
  3. Δε χορταίνουν με τίποτα κάποιοι...σιγά μη νοιαστούν για τον τουρισμό ή την πατρίδα..ας είναι καλά οι τσέπες τους..
    Και καλά αυτοί που τα παίρνουν, αλλά αυτοί που τα δίνουν?...θυμήθηκα τώρα κάτι βραδιές αξημέρωτες με τον ήχο από κάτι πανηγύρια που έκαναν εδώ γύρω κι ανατρίχιασα..για κάποιο λόγο σταμάτησαν κι ευτυχώς!!
    Δεν αντέχεται με τίποτα η συγκεκριμένη ηχορύπανση!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμείς οι βορινοί δεν βλέπουμε και δεν ακούμε τίποτε από όσα γίνονται στα νότια. Ακόμη και οι επισκέπτες του νησιού δεν επισκέπτονται εύκολα τα μέρη μας. Έτσι περνά το καλοκαίρι με μια σχετική ησυχία. Παρόλα αυτά θέλω να περνά γρήγορα. Αλλάζει ο αέρας όταν αδειάζει το νησί.

    υ.γ.1. δεν σε ρωτώ πού ήπιες τις τεκίλες σου αλλά μια περιέργεια την έχω;)
    υ.γ.2. Πώς πήγε σήμερα η πρώτη μέρα στην ανακύκλωση; Είναι δραματική η κατάσταση στους δρόμους. Η ανακύκλωση είναι μία λύση και μάλιστα μόνιμη. Πιστεύω πως θα πάει καλά...

    Καλό ξημέρωμα Δάφνη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού θα σου πω κατ' ιδίαν, αξίζει.
      Ξέρεις και την πιανίστρια και τον κιθαρίστα..
      Όπως αξίζει και στο Καϊκι (ξέρεις;) που θα πάω μάλλον την Παρασκευή, μακάρι να έρθεις...

      Θα σας τα πω εκτενώς γα την Ανακύκλωση - πάμε εξαιρετικά,
      φέρε μας ή όχι μα πέρνα να δεις (κι αν έρθεις όταν είμαι εγώ ακόμα πιο καλά).
      Και είμαστε -θυμίζω- Σύλλογος Πολιτών.

      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  5. πιστεύω ότι ήσουν λείαν επιεικής στις εκφράσεις σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λείαν, με ξέρεις...
      κι ειδικά όταν είμαι οργισμένη προσέχω ακόμα πιο πολύ...

      Καλό απόγευμα (και.. είπαμε: ΕΣΥ ΓΡΑΦΕ!!)

      Διαγραφή
  6. oxi allo remo,rouva kai xatzhgiannh,tha parafrasw to tzimako me ta shmerina......asteria.yperekthmimenoi.kalytera vasilakh kara kai zafeirh mela pou toulaxiston einai afthentikoi.kserw pws den einai tou goustou sou tetoioi aoidoi,egw pali diaskedazw akougontas tous.kalh trith naxoume.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου,
      αγαπώ τα ρεμπέτικα κι έχω μια τρέλα με τα καψουροτράγουδα.
      Όχι στο σπίτι μου, μα έξω διασκεδάζω (κυρίως με το στίχο) και συχνά κρατώ και σημειώσεις- με εμπνέουν τα ίδια κι οι πελάτες.
      Αυτόν που λες 'Τζιμάκο' απεχθάνομαι- δε μου πάει, μα αυτό είναι άλλη ιστορία.

      Ο Καρράς Κύριος. ΚΙ εκεί που έπαιξε ήταν χώρος για τέτοια και κανένα δεν ενόχλησε, παράπονο κανένα (κι ας μη σου πω πόσο έκανε το καλάθι τα λουλούδια).
      Παίζει και ο Σχοινάς φέτος στην Πόλη- πληροφορίες δεν έχω μα αίσχη για αυτόν δεν άκουσα ως τώρα.

      Οι άλλοι... τι να πω; Ντροπή δεν έχουν.

      Διαγραφή
  7. Σε μαγαζί στο Λουτράκι ημέρα Παρασκευή τιμή εισόδου για 1 πότο

    12 ΕΥΡΏ !!!

    για 1 ποτό 12 γαμημένα ευρώ. Και ποιον είχανε διασκεδαστή ;

    ΤΟΛΗ ΣΦΙΝΟΣ !!!!

    ακουτε :

    ΤΟΛΗ ΣΦΙΝΟΣ

    12 ΕΥΡΩ ΤΟ 1 ΠΟΤΟ

    Ο Ρέμος δεν θα τα έκανε όλα πουτάνα. Λογικό.
    Για αυτό και εγώ αγοράζω CD μόνο από μαύρους και τα κατεβάζω free από torrents.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όχι, να πείς Δάφνη μου, να πείς.
    Να πεις κι άλλα, κι ας μην σε διαβάζουν αυτοί, να πεις κι άλλα, κι ας κανιβαλίσεις.
    Έτσι κι αλλιώς, το συγκεκριμένο συνάφι, μόνο κανιβαλισμό αξίζει.
    Έτσι κι αλλιώς, η μόνη ελπίδα να διασωθεί το όνομα (και όχι μόνο) του νησιού που ζεις και αγαπάς, είναι να ακούγονται και οι "άλλες" φωνές του.
    Γιατί να το ξέρεις, κι εγώ, πριν πέσω πάνω στο blog σου, καθόλου σε υπόληψη δεν την είχα τη Μύκονο, και σας έπαιρνε όλους η μπάλα...
    Και να ξέρεις, εγώ είμαι ο μέσος άνθρωπος, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχετε άδικο ό,τι κι αν πείτε, αυτούς δείχνουν
      (τα κανιβαλέ τα λένε ήδη τα κουτσομπολίστικα
      μέχρι του 80 κιβώτια σαμπάνια και οι πελάτες έριχναν τις ζεϊμπεκιές με ιαχές κατά του Σόϊμπλε, του αφεντικού τους).

      Στην εποχή που ζούμε αγαπητέ μου Πρεζιντέντε για μένα αυτοί είναι προδότες μα,
      μου δίνεις χαρά που είδες πως δεν είμαστε όλοι έτσι.
      Κι αν τύχει να έρθεις και πιούμε ένα κρασί θα δεις και θα εκτιμήσεις
      γιατί αγαπηθηκε τόσο (κι από 'μένα) το νησί.

      Καλό απόγευμα-
      μα δε νομίζω να είσαι «ο μέσος άνθρωπος»..

      Διαγραφή
  9. φρίκη

    μπας και να μετακομίζεις στις αρπαχτές.... προς αθήνα μεριά λέω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες;
      Άλλα εκεί akrat μου..

      Εδώ τουλάχιστον έχω ένα κήπο και βαρβάκια στο βουνό. Πώς να το κάνω και να ξεκολλήσω;

      Διαγραφή
  10. Δυστυχώς αυτή η πολύ χρήσιμη εφεύρεση που λέγεται "μεγάφωνο" έχει καταντήσει τόσο συχνά ένα μαρτύριο για πολλούς από μας. Τεράστια κουτιά, με πολλές εκατοντάδες (ή και χιλιάδες) Watt να ρυπαίνουν τον καθαρό (κατά τ' άλλα) αέρα της υπαίθρου σε "μπαρ" και άλλα ενοχλητικά "ιδρύματα". Μέχρι που σκέφτομαι να σχεδιάσω συσκευή που θα μπορεί να παρεμβάλει παράσιτα στους ενισχυτές αυτών των συστημάτων, αλλά δεν έχω αρκετές γνώσεις (πάντως το ψάχνω)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλοκαίρι είναι. Να μην έχει και το νησί το Woodstock του; To See me, feel me, touch me, HEAR ME.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ με τρολάρεις άγρια....
      τι να σου πω...

      Καλό απόγευμα παλιέ φίλε συμμπλόγκερ!

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.