Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2018

Νεκρός στα πειθαρχεία #φυλακη


Χριστούγεννα. Άλλος ένας νεκρός στη φυλακή. 
Βρέθηκε νεκρός στα «πειθαρχεία» της Δ' Πτέρυγας από τα οποία φέρνω φωτογραφία, έτσι για να τη δουν όσοι νομίζουν ότι είναι δυνατόν η ελληνική φυλακή να «σωφρονίζει» όπως κατά τους νόμους μας θα όφειλε. «Ήμουν 20 μέρες εκεί, δεν άντεχα με τίποτα», λέει ένας παλιός κρατούμενος.
6 Δεκεμβρίου είχαμε κι άλλο νεκρό, ένα 25χρόνο κατηγορούμενο για ληστεία που αυτοκρτόνησε στις φυλακές της Λάρισας.

 Τι να πούμε; Χρόνια Πολλά; Πού, εκεί;
_________________________________________

Πληροφορία από:
 25/12/2018 ένας ακόμα νεκρός στις φυλακές Κορυδαλλού. 27χρονος κρατούμενος Ν. Λεντερης βρέθηκε νεκρός στα πειθαρχεία της Δ πτέρυγας.
Περιμένουμε την ιατροδικαστική εξέταση για να βρεθούν τα αίτια. Πέθανε μόνος του στον παρακάτω χώρο της φωτογραφίας.. Δεν μπορούμε να φανταστούμε ποιές ήταν οι τελευταίες του σκέψης και συναισθήματα..
Υ.Γ: Να μην ξεχάσουμε να ευχηθούμε χρόνια πολλά (για τους κρατούμενους όμως δεν είναι..)

_____________________
28 Ιανουαρίου 2019
Ένας ακόμη κρατούμενος βρέθηκε νεκρός στις φυλακές Κορυδαλλού. Είναι ο τρίτος νεκρός μέσα σε λίγες ημέρες στον Κορυδαλλό. Πρόκειται για 33χρονο, στη Δ πτερυγα. Πιθανότατα η αιτία θανάτου προέρχεται από χρήση ναρκωτικών.

2 σχόλια:

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.