Σάββατο 24 Απριλίου 2021

Ένα video ιστορικό - Κάνναβη και Πολιτισμός

 

Οι κοινωνικές προκαταλήψεις, τα δοθέντα ως πεποιθήσεις, δεν αλλάζουν σε μια μέρα.

Αν δε μιλάς, αν δεν εξηγείς και δεν ακούς προσεκτικά τον αντίλογο, δε συμβάλλεις σε αλλαγές.

 

 

Κάνναβη και Πολιτισμός.

 

Ένα video πλέον Ιστορικό από όταν οι Iliosporoi με το Γιώργη Οικονομόπουλο δούλεψαν σκληρά για να αλλάξει η εικόνα της Κάνναβης και στον τόπο μας.

Το κατάφεραν.

Τιμή μου η πρόσκληση που μου έδωσε την ευκαιρία να βάλω κι εγώ το λιθαράκι μου στο δρόμο προς την κατάργηση μιας κατάφορης, άδικης καταπάτησης θεμελιωδών ανθρώπινων δικαιωμάτων.

 

Με αφορμή μια πρόσκληση σε άλλο Πανεπιστήμιο, θυμήθηκα αυτή τη μικρή ομιλία μου στο Πολυτεχνείο πλάι στους εξαίρετους και φίλους Κώστας Φέρρη Θέκλα Τσελεπή, Δημήτρη Πουλικάκο, Μέλανδρο Γκανά,

με συντονιστή , το Χριστόφορο Κάσδαγλη και άλλες συμμετοχές από το εξωτερικό.

 

Παρουσιάζω εδώ το δικό μου μα στο κανάλι των Ηλιόσπορων στο youtube θα βρείτε και τις άλλες πολύ ενδιαφέρουσες ομιλίες.

 

Θέμα της δικής μας ενότητας ήταν 'Ο Πολιτισμός κι η Κάνναβη' μα εγώ- (πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι) είπα και για το στίγμα της πρέζας).

 

Ελπίζω να σας φανεί ενδιαφέρον.

___________

 

 Κάνναβη και πολιτισμός. 

Ομιλητές: Κώστας Φέρρης (σκηνοθέτης), Δάφνη Χρονοπούλου (συγγραφέας), Μέλανδρος Γκανάς (Εκδόσεις του Κάμπου), Λιάκος Μπουρνόβας (συγγραφέας). 

Βίντεο παρεμβάσεις: Δημήτρης Πουλικάκος (μουσικός) και Θέκλα Τσελέπη (ραδιοφωνικός παραγωγός), Martin Steldinger (Hanf Museum, Βερολίνο, Γερμανία). 

Συντονίζει και παρεμβαίνει ο Χριστόφορος Κάσδαγλης (δημοσιογράφος).

 

Πανελλαδικό Φόρουμ για την Κάνναβη

5-6 Νοεμβρίου 2016 

Πολυτεχνείο, κτήριο Γκίνη

Iliosporoi 

Melandros Ganas

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=L5C-R3Azhag&list=PLXg4La7-bEQj64cp3w7-Wxa91NmobPZkW&index=4


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.