Σάββατο 17 Απριλίου 2021

Ένα κρεβάτι γάτες - #Suki the Calico Cat

 


The problem with the kitten is that
Eventually it becomes a cat



Suki και Maiko.

Μαμά και κόρη στο κρεβάτι μου.

Σούκι είναι η όμορφη, αυτή που αρέσει και Μάικο λέγεται η μικρή μαθητευόμενη Γκέικο (γκέισα ελληνικά).

Κάλικο κι οι δυό, γάτες γουρλούδες κατά τους Ιάπωνες. Η Σούκι είναι μικροκαμωμένη με λευκά γοβάκια, αθόρυβη, υστερική και πολύ κομψή. Η μικρή, δε δυστύχησε, είναι μαλακή σα ζυμαράκι ακι άφοβη, μια ντελικάτη ορχιδέα πολύχρωμη με έντονο ανατολίτικο μακιγιάζ σε μάτια που οι γραμμές τους μοιάζουν 'σχιστές', τραβηγμένες προς τα πάνω και απολύτως 'αφύσικες'.

Τα λουλούδια μου.



Το video

H Suki μου, έφερε τα γατάκια της στο κρεβάτι μου, απόψε που έκλεισαν ένα μήνα. 

Τα είχα στο γραφείο μου κι έπαιζαν στο χαλί και στον καναπέ μα πριν λίγο μου τα έφερε ένα-ένα. Χαρίζονται εννοείται (μα μόνο σε καλές οικογένειες που θα τα αγαπήσουν και θα τα κάνουν μέλος τους). 



_________________

Κάλικο μού έφερε η ζωή― Σούκι μικρό μου γούρι: https://daphnechronopoulou.blogspot.com/2020/12/blog-post_18.html





#Suki​ #CalikoCat​ #kittens​ #pets​ #ΤheKastellLife

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.