Κυριακή 18 Απριλίου 2021

Περί αθανασίας της ψυχής στο Facebook

 


Έρώτηση σε γατο-ομάδα αν 'τα γατάκια έχουν ψυχούλες'.

―Γιατί, έχουν οι άνθρωποι, ρώτησα και έπεσαν να με φάνε με κατεβατά για όσους 'γύρισαν πίσω' και το 'λευκό φως' και για το ότι πιστεύω, λέει, ό,τι θέλω.

Μα.. don't we all? 

Ανησυχώ.

Όταν στις 23 απαντήσεις πιστεύεις πως είσαι η μόνη που απάντησε λογικά τι γίνεται; Μήπως έχασες τα λογικά σου;

______________________________

εικόνα: 

η Suki στον καναπέ του γραφείου μου κοιτά σκωπτικά την ανάγκη της ανθρωπότητας να δώσει νόημα στο Xάος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.