Παρασκευή 30 Απριλίου 2021

Γιορτινά πεσκέσια

 

Η Μάϊκο κι η Βιολέτα επιθεωρούν τα Πασχαλινά πεσκέσια και τοποτηράκι με την τεκίλα μου.


 

Με πολλά ευχαριστώ στη Nadia για τα φρεσκότατα και τα βαμμένα αυγά (ήδη έγιναν ομελέτα όσα λείπουν) κι όλα όσα μου δίνει η φιλία της

στη Monica Δέρπαπα και τον Richard North για το D μου και το πινέλο που συμπλήρωσαν τη συλλογή μου με έργα τους που κρέμεται στο 'κελλάκι' μου)

και, τα τριαντάφυλλα, πάντα και για πάντα από τον Κύριο Kastell

(+ ό,τι άλλο πήρε το μάτι σας).


Για Καλές Γιορτές με αγάπη!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.