Πέμπτη 1 Απριλίου 2021

Suki και υιός 16 ημερών




Η μικρή μου Calico, πέρασε το Ο χρωματόσωμα στους απογόνους.

Ο Ροζ είναι ο μεγάλος μας, πρώτος στη γέννηση και σε μέγεθος, πρώτος σήκωσε το κεφάλι και μας κοιτάει στο πρόσωπο και πιο φωνακλάς. Τα άλλα παλεύουν να βρουν καλύτερη θέση στο θηλασμό, μα αυτός τρώει πρώτος και ποτέ δε μάχεται, μόνο, αμετακίνητος, αν τον ενοχλούν πολύ δίνει απαλές κλωτσιές με το πίσω πόδι. Μα δεν είναι μίζερος ούτε ανταγωνιστικός. Μόλις χορτάσει μόνος αυτός απομακρύνεται να κοιμηθεί όσο τα άλλα ακόμα μάχονται στη βιοπάλη.



Αν είναι τυχερός (και θα κάνω, ό,τι μπορώ να είναι) θα γίνει ένας μεγάλος γάτος, δυνατός, ευτραφής, έξυπνος και μαλθακός, που η οικογένεια θα τον λέει 'χαϊβάνι' μα έξω θα είναι ο βασιλιάς της γειτονιάς. Και όχι λόγω επιθετικότητας μα επειδή, λόγω όγκου και καλής καρδιάς, τα άλλα θα του δίνουν χώρο να περνά όπως γίνεται με κάτι αρσενικά λιοντάρια.

____________________________________________

https://youtu.be/sMk3QXo3Pyw 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.