Τετάρτη 28 Ιουλίου 2021

Ιστορική προφυλάκιση δολοφόνου γάτας. Αλλά.....

 



Ιστορική προφυλάκιση, ιστορική στιγμή. Δολοφόνος γάτας για πρώτη φορά προφυλακίζεται στη χώρα μας.

 

Είχε ποινικό μητρώο και «κατακρεούργησε τη γάτα με αυτοσχέδια λεπίδα» και είπε πως την έσφαξε για να τη φάει.

Φιλοζωικός σύλλογος Πάτρας έπραξε τα δέοντα και μπράβο του.

Ωστόσο, πάνω που πάω να χαρώ, βλέπω  στο ΣΚΑΙ Πάτρας  τίτλο: «Προφυλακίστηκε ο Ρομά που κατακρεούργησε τη γάτα» και ερευνώντας για την είδηση διαβάζω και για τον παπά που σκότωσε γάτα και την πέταξε στα σκουπίδια, για άλλον στο Βόλο που πυροβόλησε γατί και «
Πυροβολημένες στο κεφάλι με αεροβόλο είναι τελικά οι γάτες που εντοπίστηκαν χθες σοβαρότατα τραυματισμένες σε ακάλυπτο χώρο πολυκατοικίας »

 

Προφυλακίστηκαν άραγε και αυτοί;

__________________________________

Εικόνα

Προσέξτε σχόλιο

«όσες δεν έχουν το σθένος να αναθρέφουν παιδιά αναθρέφουν γατάκια και κόπρους»

κάτω από φωτογραφία  του γιου της Suki μου του  Marco Polo που σήμερα, με άλλο όνομα, ζει ευτυχισμένος με την οικογένεια που τον υιοθέτησε. Παίρνω συχνά νέα του. Νέα επίσης έχω και από τα άλλα δυο γατάκια που φρόντισα να πάνε σε καλά σπίτια. Και, εννοείται σήμερα η Suki είναι στειρωμένη.


Οι δολοφόνοι να το πληρώνουν αλλά κι εμείς οι άλλοι να μην πετάμε γατιά και σκυλιά στο δρόμο. Στειρώνουμε και προστατεύουμε. 

Η γη ανήκει σε όλα τα πλάσματα. Η κατάληψη χώρου και πηγών ζωής που έκανε ο άνθρωπος γεννά και υποχρεώσεις. Νομικές και άλλες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.