Πέμπτη 29 Ιουλίου 2021

Πόσα δίνετε για να σας χουφτώσει άγνωστο άτομο στο ημίφως;



Θα πληρώνατε να σας χουφτώσει άγνωστο άτομο στο ημίφως; Μόλις αρνήθηκα την πρόταση να το υποστώ με φίλη μου.

 

 

Υπάρχουν πράγματα που συμφωνούμε ότι είναι αηδιαστικά – όπως ο βιασμός, ο ρατσισμός, τα μικρόβια, η απλυσιά κι η ιδρωτίλα μα είναι κι άλλα, συνήθειες ή μόδες, όπως το πράσινο τσάι ή το αμφίβολης προέλευσης  σούσι που για κάποιο λόγο (συχνά καλό  marketing) μια ολέθρια παρεξήγηση τα έχει κατατάξει στα επιθυμητά κι ευχάριστα αντί στα προς αποφυγήν της ζωής.


Ως ιδιότροπη έχω πολλά. Κορυφαίο το τετράγωνο μακρύ νύχι  ή  οι  αγκαλιές συμπόνιας (hugging), το να μου απαντούν «Μά’στα» όταν θέλουν να αλλάξουν κουβέντα, το να μη λένε το όνομά τους όταν μου τηλεφωνούν, το να μου απευθύνονται στον ενικό εταιρίες όπως διάφορα ηλεκτρονικά μαγαζιά, το να λένε «παππούδες» και «μια γιαγιά» τους ηλικιωμένους όταν δεν είναι συγγενείς τους και άλλα αμέτρητα. Όμως το πιο εξωφρενικό κι ακατανόητο για μένα είναι το μασάζ.

Δε λέω για τη βίζιτα που βαφτίζεται 'μασάζ'― αυτό το καταλαβαίνω. Ούτε για ιαματικό από φυσιοθεραπευτές (αναγκαίο μολονότι επίπονο), ούτε για ερωτικό χάδι από σύντροφό μας. 

Λέω για ραντεβού με άγνωστο άτομο που μας ξαπλώνει σε στενό σκληρό κρεβάτι πάνω σε κάποιο είδος πλαστικού, χαμηλώνει τα φώτα και, υπό κάποια γελοία μουσική υπόκρουση τάχα κυμμάτων, δελφινιών ή φαλαινών, μάς πλακώνει στο χούφτωμα ενώ εμείς κλείνουμε τα μάτια και υποκρινόμαστε ότι απολαμβάνουμε. Και τόση είναι η δύναμη του πλασαρίσματος αυτής της επίπονης εμπειρίας που αντί να μας πληρώνουν, πληρώνουμε κι από πάνω.


Μα επειδή βεβαίως, με εξαίρεση τα μικρόβια και τη μη συναινετική βία, όλα είναι υποκειμενικά, σας καλώ να προσθέσετε τα δικά σας απεχθή εκ των υπερτιμημένων της εποχής μας.

__________________________________________

Εικόνα

Στα νύχια μου ματάκια για να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν αναφέρομαι σε μανικιούρ, πεντικιούρ, μαλλί κ.λ. αλλά στο χούφτωμα επί πληρωμή.

[Νύχια πάντα από Nadia's House Of Beauty]



ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.