Σάββατο 31 Ιουλίου 2021

Στη Μύκονο με πηλοφόρι και μυστρί (video)

 

Μυκονοοοος; Χμ


Είναι η Μύκονος που βλέπετε στις ειδήσεις, με ημίγυμνες γυναίκες σε παραλίες ή πλήθος στριμωγμένο στο Ματογιάννι, είναι η Μύκονος όπως τη ζούμε εμείς που ζούμε ή παραθερίζουμε εδώ. 

Υπήρχαν κανόνες. Ήταν κανόνας το καλοκαίρι να σταματούν οι οικοδομικές υπηρεσίες. Είναι πιο κομψό να απολαμβάνεις το γεύμα δίχως να βλέπεις την κουζίνα. Φέτος η κουζίνα φόρα παρτίδα χειμώνα καλοκαίρι. 

Η δική μας εμπειρία είναι νταλίκα, τρυπάνι, ήχοι οικοδομής, σκόνη και παρανομίες. 

Τι θα μείνει; Ποιοι θα μείνουν; 

Αλλά και ποιος νοιάζεται;


https://youtu.be/A6SsGgn34yg







__________________________________________________
Πάντως πρέπει να έχω μάτι βάσκανο. Να την προσέχετε την οργή μου
Πάνω που φωτογράφισα κι έβαζα τα ανωτέρω βελάκια όταν με φώναξαν να δω τι έγινε απέναντι: Φωτιά. Μαύροι καπνοί έβγαιναν πίσω από το πρώτο στην κορυφογραμμή. Αλλά, μην πάθουν οι άνθρωποι καμιά συμφορά, κρατήθηκα και  δε φωτογράφισα.

2 σχόλια:

  1. Χτίζετε,χτίζετε , χτίζετε αγαπητοί μου. Αενάως και Ανηλεώς! Δια το μέλλον το άνυδρον και οξύ. Τί ήταν η Μύκονος και τι (θα) είναι... Σάμπως με νοιάζει; Να και λίγος Κρούζος θυμοσοφικός κι παραιτημένος πως...



    ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΘΡΗΝΗΣΩ ΤΙΠΟΤΑ


    Η κατασπάραξη του νου με συναρπάζει

    κι αυτό εγώ το λέω exercitium aeternitatis.

    Τρέφομαι από κάποιαν απόγνωση γιομάτη αμάθεια

    στον άνεμο χτυπιέται ωσάν ακούραστο φυλλαράκι

    /κάποτε μ' αυτά μου τα επίθετα οφείλω να τερματίσω/

    κατασκευάζω βλέμματα δίχως κανένα οπτικό πεδίο

    στην άκρη κάθονταν τυφλές με μία Σύνοψη η Φούλα

    η αθάνατη Κάστρου κι ο αλειτούργητος Μοσκιός

    /αρχινήσαμε πάλι τις άκαρπες θλιβερές κωδωνοκρουσίες/

    τιμώντας το έγκλημα ευλαβικά στις τέσσερες διαστάσεις.

    Κάποιος τώρα στην Κεϋλάνη ξεπαρθενεύει τη θυγατέρα του

    την έχει τούτη τη στιγμή από κάτω απ' τα σκέλια του

    την αρπάζει απ' τους ώμους τη θέλει σ' όλο της το βάθος

    κανένα φίλημα στο στόμα η όψη του τινάζει

    κάτι τρομερές φλογάρες

    τη φωτιά της οντότητας που φτωχαίνουν επιμένοντας.

    Κάποιος άλλος, πάλι στην Κεϋλάνη, προσεύχεται

    τυλιγμένος αθόρυβα

    μ' ένα κίτρινο ράσο που το ύφανε το μειδίαμα του Βούδδα.

    Η ζωή μάς προτρέπει σταθερά ναν το ρίξουμε στα ανέκδοτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καρούζος Νίκος ...βέβαια... γμτ πληκτρολόγια μετά συγχωρήσεως

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.