Πέμπτη 22 Ιουλίου 2021

Φολέγανδρος Bullies τραμπουκίζουν ατιμώρητα

 Folegandros bullies


Ως πότε θα προστατεύεται η βια;

Ως πότε κάποια παιδιά θα είναι για τις τοπικές κοινωνίες πιο δικά μας παιδιά από άλλα;

 

Φολέγανδρος.

Για τη μαγκιά, για πλάκα, έτσι για την αλητεία, «άγνωστοι νεαροί» έσπασαν το αυτοκίνητο του γιού φίλης. 

Δούλευε μήνες για να το αγοράσει, πήγε στη Φολέγανδρο διακοπές και σε μια στιγμή άγνωστοι έσπασαν το αυτοκίνητό του.

 

Πέρσι δηλητηρίασαν το σκύλο, επειδή γαύγιζε.

 

Αστυνομία, Δήμος, τι έκαναν;

Τίποτε.

 

Ο γιός τσακισμένος από το άδικο. «Και τι θα βγει με τη μήνυση», της λέει. «Πάει το αμάξι».

 

Μου λέει η φίλη:

«Δούλευε από Ιούνιο έως Σεπτέμβριο για να μαζέψει 5000 να το αγοράσει.  ότι έβλεπε τον αγώνα Αγγλία Ιταλία και πήγαν και το και το έσπασαν. Το αμάξι είναι άχρηστο. Έστειλα και στον δήμο απάντηση δεν πήρα.

Μόλις πήγε στο νησί του το έσπασαν και να φανταστείς είναι ντόπιος εκεί μεγάλωσε.

Δεν πίστευα ότι ο δήμος θα δείξει τέτοια αδιαφορία.

Έστειλα και στην βουλευτή Κυκλάδων αλλά ποτέ δεν μου απάντησε.»

 

Φολέγανδρος.

Κλειστές κοινωνίες, «δικά μας παιδιά», «μη μιλάς μη βλάψεις τον τουρισμό» κι έτσι εκτρέφονται τα τέρατα, έτσι μετά πέφτουν από τα σύννεφα όταν μαθαίνουν για  γυναικοκτονίες, τραμπουκισμούς, βία, για το Βαγγέλη Γιακουμάκη, την Ελένη Τοπαλούδη.

Γιατί μη μου πει κανείς πως άνθρωποι που δηλητηριάζουν αθώα πλάσματα και σπάνε ξένα αυτοκίνητα για πλάκα, μη μου πείτε πως σταματούν εκεί. Ρωτήστε ψυχολόγους, ψάξτε στατιστικές και πάψτε πια να εκτρέφετε εγκληματίες.


#Φολέγανδρος_αλήτες #FolegandrosBullies

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.