Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Στο δρόμο του Πλατή Γιαλού: ΠΡΟΣΟΧΗ έχουμε κάμερες!


Βάλαμε* κάμερες.
Αμέτρητες φωτογραφίες έχω. Χρόνια τώρα. 
Στέλνουν οι επιχειρηματίες φορτηγάκια να ξεφορτώνουν τα σκουπίδια στους κάδους μας όπου, αντί για τα οικιακά, περνώντας θα δείτε στρώματα, βιβλιοθήκες, ηλεκτρικά και τα κλαδιά από τα καθαρίσματα των κήπων. Αποτέλεσμα να κλείνει ο δρόμος, να αναγκάζονται να περνούν στα αντίθετο ρεύμα μηχανάκια κι αυτοκίνητα, και να γίνονται ατυχήματα  ενώ το σκουπίδι να ξεχειλίζει ως τους κήπους μας.
Είναι το καλοκαιρινό μου σπορ: Κάθε απόγευμα με γάντια μαζεύω όσα έφερε ο άνεμος στα δένδρα μου, όσα πετούν περαστικοί στην πόρτα μου, αφού –γιατί να σεβαστούν;- λίγο πιο πάνω οι κάδοι ξεχειλίζουν.
Ο Δήμος στέλνει απορριμματοφόρα αλλά προς τι; Αντί να κάνουν το σωστό, κάποιοι για οικονομία βενζίνης και χρόνου ανεβαίνουν από την παραλία και τα πετούν σ' εμάς.

Όχι πια, σας προειδοποιήσαμε.
Όλοι, μα όλοι, θα καταγγέλλεστε.

Βοηθήστε μας να καθαρίσουμε αυτή τη ντροπή που βλάπτει και τις επιχειρήσεις σας αφού, απορώ, δε ντρέπεστε που τα βλέπουν οι πελάτες σας.

Παρακαλούμε κοινοποιήστε να γίνει γνωστό.:

Παρακαλώ ενημερώστε τους ασυνείδητους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή του Πλατύ Γιαλού ότι πλέον οι κάδοι των απορριμμάτων στην περιοχή ΚΑΣΤΕΛΛΑΚΙΑ θα βιντεοσκοπούνται και θα φωτογραφίζονται. Όσοι ξεφορτώνουν καρότσες ξέχειλες στο δρόμο, θα καταγράφονται και θα δίνονται στη δημοσιότητα οι αριθμοί των ΙΧ και οι επιχειρήσεις τους. 
Οι μόνιμοι κάτοικοι της περιοχής έχουμε αγανακτήσει. Υποβαθμίζουν την ποιότητα ζωής μας. Να τοποθετηθούν κάδοι κοντά στις επιχειρήσεις και όχι στις πόρτες μας.
Θα γίνει τροχαίο και θα είναι αργά. Οι σακούλες είναι καθημερινά στη μέση του δρόμου και για να τις αποφύγουν πεζοί και οδηγοί μπαίνουν στο αντίθετο ρεύμα πάνω στη στροφή.
*Να σημειωθεί ότι τ απορριμματοφόρα έρχονται συνεχώς αλλά δεν τους προλαβαίνουν…
** Οι περισσότεροι επιχειρηματίες στο Πλατύ Γιαλό είναι νοικοκύρηδες, ας βοηθήσουν ν😵 απομονώσουμε τους ασυνείδητους διότι ότι από αυτό το σημείο - χωματερή περνούν οι πελάτες όλων.



________________________________
Δεν είμαστε βεβαίως μόνο εμείς. Φέρνω πειστήριο από τον πανέμορφο κατά τα άλλα Κόρφο, σταλθέν από την άλλη ακούραστη φίλη συνοδοιπόρο μου, τη φωτογράφο Καίτη Φούσκη.

____________________________________________

**'Βάλαμε' λέω εκφράζοντας τη γειτονιά μα επειδή δε μου αρέσει να κλέβω ξένες δάφνες η πρωτοβουλία είναι της Μαριάννας Κουσαθανά, γειτόνισσάς μου και ακούραστης συντρόφου στον αγώνα για Ανακύκλωση και μια καλύτερη ζωή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.