Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018

Σκύλα Νορβηγίδα με λεξιλόγιο 15χρονου, εγώ;




Μετά από ανάλυση του λεξιλογίου μου το πόρισμα της φεϊσμπουκικής εφαρμογής είναι 
ότι έχω:
λεξιλόγιο 15χρονου, 
είμαι
 'Σκύλα' και κατά 38% Νορβηγός.


Τι να κάνω, το είδα και παρασύρθηκα σα να μη με παίζατε στο scrabble.
Κι ας έχω προειδοποιήσει άπειρες φορές ότι κάτι τέτοια δεν είναι δωρεάν αφού όποτε συνδεθούμε σε εφαρμογές μέσω Facebook ανοίγουμε το δρόμο αύριο να βομβαρδιστούμε εμείς κι οι φίλοι μας με 'ιό' τσόντα με το όνομά σας ή άλλα χαριτωμένα.

Αν επιμένετε -με δική σας ευθύνη- ιδού η εφαρμογή:
Αν θέλετε να μάθετε πώς να αποφεύγετε το λάθος που μόλις έκανα και τις συνέπειές του, προσφέρω μικρό απόσπασμα και σύνδεσμο μεγαλύτερου άρθρου μου πάνω στο πώς να αποφεύγουμε 'ιούς' και απάτες του Διαδικτύου και πώς να κάνουμε ρυθμίσεις στο Fb ώστε να μη δημοσιεύουν άλλοι στη σελίδα μας:



Ιός με τσόντα στο Facebook― τι είναι και τι πρέπει να κάνουμε: ....Συχνά όταν θέλουμε να συνδεθούμε σε ένα ιστότοπο για να σχολιάσουμε, να συμμετέχουμε σε ένα chat ή να υπογράψουμε κάποια διαμαρτυρία μάς προσφέρεται η επιλογή να συνδεθούμε μέσω του λογαριασμού μας του Facebook (ή και τουTwitter και άλλων). Είναι πρακτικό διότι μπαίνουμε ταχύτατα αλλά επίσης και επειδή με ένα κλικ ο αναγνώστης θα μπορεί να μπει στη σελίδα μας και να μας βρει. Όμως πριν πατήσουν το κλικ στο login/σύνδεση λίγοι παρατηρούν ότι με τα περιβόητα 'ψιλά γράμματα' μάς πληροφορεί πως υπογράφοντας δίνουμε την άδεια στην εφαρμογή να δημοσιεύει εκ μέρους μας, να έχει πρόσβαση στη Λίστα Φίλων μας (καμιά φορά και στα emails μας). Θα έχετε δει στη σελίδα φίλου να εμφανίζεται μια άσχετη διαφήμιση σα να την πόσταρε εκείνος. Είναι επειδή έδωσε αυτή την άδεια. Αυτή ακριβώς λοιπόν είναι η εφαρμογή που 'χακάρεται'.
Οι Χάκερς βλέπετε δεν είναι όλοι αντιεξουσιαστές που σαμποτάρουν κολοσσούς του καπιταλισμού αλλά και μικροαπατεώνες που δουλεύουν με μισθό σε διάφορες απάτες στήνοντας τέτοια κόλπα για να εκμεταλλευθούν την αφέλεια όσων δε γνωρίζουν.
Το τι κερδίζουν με το συγκεκριμένο ιό θα το διαβάσετε στην Ανακοίνωση της ΔΗΕ (Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος) που δημοσιεύω για σας.....

________________________________________________________




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.