Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2018

Σε παιχνίδι σάς καλώ ― #TheReadingGame




Από εμένα ο Προυστ μου.

Αν θέλετε να συμμετέχετε στο νέο παιχνίδι:
1. Ανεβάζουμε εξώφυλλο.
2 Προσθέτουμε το hashtag: #TheReadingGame
3. Ορίζουμε 6 άλλες/ους να παίξουν.
Και, προσοχή:
4. ΔΕ δικαιολογούμε την επιλογή μας.

Δε θα ορίσω συμμετοχές, 
το ανεβάζω στο blog κι αν θέλετε παίζετε. Αλλά σάς δίνω σύνδεσμο να δείτε ως τώρα επιλογές :
 - Upload the cover of a book 
-Do not explain your choice.
 ―Nominate 6 persons 
 ____________________________________________________


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.