Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021

1821 #βημαgazino







Το σκάνδαλο με τα λάικ από το #Ουαγκουντουγκου το μάθατε; https://twitter.com/FulvioTsavello/status/1372065830113017857



... γίναν καπεταναίοι...
















 

















 

 





Εν τω μεταξύ στην Αυγή..






Φίλ@ μου 
και δικό μας παιδί

Δικός μου επίσης..










20 Μαρτίου 2021
«Το εκσυγχρονισμένο συγκρότημα της Εθνικής Πινακοθήκης επισκέφθηκε το πρωί ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ο Πρωθυπουργός, συνοδευόμενος από την Υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη...»




Μην σας ξεγελά το γλέντι του 1821,
ήταν για να καλύψει το viral του ατυχήματος 
Δωράκι με αγάπη από τον κουμπάρο του Βήματος 
#βημαgazino #βημαγκαζινο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.