Σάββατο 27 Μαρτίου 2021

Καi σκόρπισε την ίριδα, στεφάνωσέ με― αλλά με πέπλα

 



Ίριδες στον καλαμιώνα μου. 

Κηπουρική μετά από retinol treatment, 

οπότε 

λιθοβολήστε ελεύθερα για αμφίεση και ειλικρίνεια.


Μα όποιος κι ό,τι με αγαπά 

θα μου σκορπά την ίριδα και θα με στεφανώνει.

 

#χαρές_της_φύσης_μου

__________________________

 

<<….Ἕνα μπουκέτο ἡμέρες ὓστερ’ ἀπὸ τὴ βροχή 
Ὁ ἥλιος 
Ἐγώ 
Ποὺ ἔσκαψα τόσες νύχτες γιὰ νὰ τὸν ξαφνιάσω 
Δίνοντας μιὰ σπρωξιά στὴν ἀναμφίβολη 
Εὐτυχία 

Ναι, τὸ ἐαρινό ἀπόσπασμα 
Μοῦ ἀφήνει τὴν καρδιά 
Μοῦ ἀφήνει τὴ γοητεία 
Νὰ νιώθομαι πάντοτε ἀλλοῦ ἐνῷ γερνῶ ἐδῶ πέρα. 

Ὤ! λυγισμένη εὐωδιά 
Κλωνάρι κρύο παιδί νεροῦ 
Ἀγαθό μονοπάτι. 
……

.. Ἀκόμα μιὰ φορά μέσα στὶς φυτικές αἰῶρες τ’ ἀρχαῖα σου ὄνειρα. Μιὰ φορά μέσα στ’ ἀρχαῖα σου ὄνειρα τὰ τραγούδια ποὺ ἀνάβουν καὶ χάνονται.
Καὶ σκόρπισε τὴν ἴριδα, στεφάνωσέ με! ..>
>  Ελύτης, Η συναυλία των γυακίνθων
 


Κι ας μη μιλήσουμε για πίκρες σήμερα, Μικρή ανάπαυλα για να αντέξω τις μάχες με το Τέρας.

  https://daphnechronopoulou.blogspot.com/2021/03/blog-post_13.html ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.