Κυριακή 28 Μαρτίου 2021

Αστυνομικό σκυλί σώζει τον «ύποπτο»

 



Μας θύμισε τον Αείμνηστο Λουκάνικο.

Αστυνομικός σκύλος στο Μπρίστολ όταν αστυνομικοί έπεσαν πάνω σε διαδηλωτή και τον χτυπούσαν όλοι μαζί, είδε το άδικο, επετέθη στους αστυνομικούς και ελευθέρωσε τον «ύποπτο».

 

Επιβεβαιώθηκε κάτι που λέω πολύ συχνά όταν ο Troy μου αντιπαθεί έναν επισκέπτη ή όταν ξαφνικά μέσα στη νύχτα επιμένει να βγει έξω να τσεκάρει και να γαυγίσει. Κάποιες φορές απλώς θέλει για το κέφι του να συμμετέχει στον τηλέγραφο των σκύλων μεταφέροντας μακρινό μήνυμα σε πιο κοντινά σκυλιά, όπως συνηθίζουν τα σκυλιά, όπως έχουμε δει και στα ‘101 Σκυλιά της Δαλματίας’. Γνωρίζω το γαύγισμα, όπως γνωρίζω και πώς κάνει για γνωστούς και πώς γρυλίζει για πολύ λίγους. 

Είναι υπάκουα μέχρι αυτοκαταστροφής τα σκυλιά μας αλλά όταν αντιδρούν πάντα έχουν δίκιο.

Χαρείτε το videohttps://twitter.com/chadloder/status/1375855008210579456 





 Bristol Police dog sees cop acting aggressively, bites the cop and frees the protester.

_____________________________


Άλλα:

Riot Dog Το Τραγούδι του Λουκάνικου (και όχι μόνο): https://daphnechronopoulou.blogspot.com/2012/02/riot-dog.html

 https://twitter.com/chadloder/status/1375864551028137988


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.