Τετάρτη 22 Ιουλίου 2020

10.000 πλαστικά ποτήρια για τον πλανήτη



Λόγω μούγκας για Σκουριές κι επιμονής για δωρεές δεν τρέφω πλέον θαυμασμό για την Greenpeace αλλά αυτό, ομολογώ, με κέρδισε.
Μάζεψαν 10.000 πλαστικά ποτήρια από τα σκουπίδια, τα έβαψαν κι έφτιαξαν το γνωστό ψηφιδωτό των δελφινιών, μια νύξη για τη ζημιά που κάνουμε στις θάλασσες και στον πολιτισμό μας με κάθε ποτηράκι μιας χρήσεως.
Επείγουσα η υπενθύμιση στις μέρες μας διότι, εκτός που μολύναμε κατά κόρον με πλαστικά γάν τια και μάσκες, παρατηρώ ότι επικεντρωθήκαμε στα μέτρ;α για τον κορωνοϊό και ξεχάσαμε εκείναι που είχαμε βάλει μπρος για την απαγόρευση χρήσης πλαστικής σακούλας, πλαστικού καλαμακίου  κ.ο.κ.

Ελπίζω να δούμε κι άλλα τέτοια
Κι ελπίζω πιο πολύ να κόψουμε όλοι πάντα και παντού τη χρήση πλαστικού της μιας φοράς και να αποδείξουμε πως το 'χουμε, την έχουμε τη διανοητική ικανότητα να βάζουμε ταυτόχτρονα δυο στόχους και να παραμένουμε πιστοί και συνεπείς όταν αποφασίζουμε κάτι.


Το έχω από
Dimitris Ibrahim Από τις πιο ωραίες δράσεις που συμμετείχα τα τελευταία μου χρόνια στην Greenpeace. Μαζέψαμε 10.000 καφεπότηρα από τα σκουπίδια και τα βάψαμε για να αναπαραραστήσουν το γνωστό μινωικό ψηφιδωτό. Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω πόσο όμορφο δείχνει. Όχι στην κουλτούρα της μιας χρήσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.