Τρίτη 21 Ιουλίου 2020

Η πρότασή μου για τα €70δις




70 δις η βοήθεια εκ των οποίων τα 30 είναι δωράκι και τα υπόλοιπα δάνειο.
Αν προσθέσουμε στο νέο χρέος  τα 35 που μας μένουν από το προηγούμενο έχουμε ως κράτος χρέος 75 δις.
Σήμερα είμαστε κάτι παραπάνω απο 10 εκατομμύρια. Κατά τη Eurostat, το 2100 όσοι θα ζείτε ακόμα και τα παιδιά σας θα είστε 7,5 εκατομμύρια. Δηλαδή θα γίνεται όλο και πιο δύσκολο να ξεπληρωθεί αυτό το χρέος.
Το μέλλον ζοφερό δηλαδή, με βοηθεια ή χωρίς.
Προτείνω λοιπον να μοιραστούμε τα 70 δις τώρα και να το ρίξουμε στο σορολόπ.

__________________________________________________________________
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
Δημογραφικό:


«Ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι η Ελλάδα θα λάβει συνολικό πακέτο πάνω από 70 δισ. ευρώ, τα οποία θα τα διαχειριστούμε με ευθύνη και σύνεση...» https://www.ert.gr/eidiseis/ellada/politiki/k-mitsotakis-katalixame-se-mia-istoriki-symfonia-i-ellada-tha-lavei-pano-apo-70-dis-eyro/

2 σχόλια:

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.