Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2021

#Μοσιαλος #θρησκευτικα_ανεκδοτα

 


―Η μητέρα μου ήταν παρθένα όταν με γέννησε.

―Ναι, γι αυτό όταν γεννήθηκες εμφανίστηκαν τρεις άγνωστοι τύποι με δώρα.

___________________________________________

Συμβολή μου στην αντίσταση στη βλακεία,

λόγω πρόσφατων γεγονότων.


[Υπενθυμίζω και τη συλλογή μου:

https://gr.pinterest.com/mmekastell/jesuischarlie-charlie_hebdo/ ]



Panagiotis Perivolaris

Ζε σουί Σαρλί μέχρι να διαβάσει κανείς την ανάρτηση του κ. Μόσιαλου!

 

Άρης Δημοκίδης  · 

Αν σας προσβάλλει το χιούμορ για τις θρησκείες απλά μην διαβάσετε αυτό το άρθρο

https://mikropragmata.lifo.gr/.../prosochi-vlasfimia-ta.../

 

 


.in.gr

Ηλίας Μόσιαλος – Απαντά στον σάλο που προκλήθηκε με τη ανάρτησή του για την εκκλησία και τις μάσκες

 

Τη δική του απάντηση στις αντιδράσεις που προέκυψαν μετά την ανάρτηση του σκίτσου, αναφορικά με τις μάσκες, το οποίο απεικόνιζε την Θεοτόκο φορώντας προστατευτική μάσκα στο πρόσωπο επάνω σε ένα γαϊδουράκι και τον Ιωσήφ, έδωσε ο Ηλίας Μόσιαλος.

 

Στο εν λόγω σκίτσο που ανήρτησε  ο κ. Μόσιαλος με τη φράση «Συμβαίνουν και αυτά» περιείχε μια φωτογραφία, στην οποία απεικονίζεται η Παναγία με τον Ιωσήφ να έχουν τον εξής διάλογο:

 

«Γιατί δεν φοράς μάσκα;»

«Δεν πιστεύω στον κοροναϊό»

«Ότι έμεινα έγκυος από κρίνο όμως, ε; Αμάσητο το κατάπιες»

Συμβολή μου στην αντίσταση στη βλακεία,

λόγω πρόσφατων γεγονότων.

Η ανάρτηση προκάλεσε την έντονη αντίδραση της Εκκλησίας της Ελλάδας, η οποία τον εγκάλεσε για προσβλητική επίθεση κατά του Χριστιανισμού και χλευασμό της θρησκευτικής πίστης εκατομμυρίων ορθοδόξων.

Τι απαντά ο Ηλίας Μόσιαλος

«Τα δύο τελευταία χρόνια και πολύ πριν πολλές κυβερνήσεις συνειδητοποιήσουν τον τεράστιο κίνδυνο της πανδημίας στον πλανήτη μας ξεκίνησα μια συστηματική προσπάθεια ενημέρωσης των ελλήνων πολιτών. Ήδη από τον Ιανουάριο του 2020 κάνοντας συνεχείς εκκλήσεις για τη λήψη μέτρων, έτσι ώστε να ανακόψουμε το καταστροφικό κύμα της πανδημίας, το οποίο στοίχισε δεκάδες χιλιάδες ζωές σε άλλες χώρες του εξωτερικού τους πρώτους μήνες του 2020, και καταφέραμε να τα αποφύγουμε» είπε αρχικά μιλώντας στο ΣΚΑΙ.

«Συνέχισα να κάνω τις καθημερινές μου παρεμβάσεις με συστηματικό τρόπο, όχι μόνο με γρήγορες τηλεοπτικές εμφανίσεις, αλλά με αναλυτική και επίμονη δουλειά καταγραφής και ανάλυσης των επιδημιολογικών και φαρμακολογικών στατιστικών δεδομένων και παρουσίασής τους με κατανοητό τρόπο στον ελληνικό λαό» συμπλήρωσε.




____________________________________________




https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4698401106865805&set=a.885973844775236&type=3


#Μοσιαλος #θρησκευτικα_ανεκδοτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.