Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2021

Κλείνει «Ο Αιώνας Της Ροζίτας» #rip

 


Αν έχετε χρόνο στις γιορτές η αυτοβιογραφία της, “Ο αιώνας της Ροζίτας”, είναι η καλύτερη παρέα σα μια εκδρομή με έξυπνους ενδιαφέροντες ανθρώπους που καλλιεργούν το πνεύμα και την Τέχνη τους μα εδώ μαζί μας για δύο τόμους απλώς διασκεδάζουν.

Συστήνω.
Κι αποχαιρετώ μια φεμινίστρια, ένα κοφτερό μυαλό, μια ελεύθερη γυναίκα, άθεη πιστή στη Λογική, που έζησε ανάλαφρα ένα βαρύ αιώνα
κι εύχομαι
η στάχτη της, όταν με το καλό αναρρώσει η κόρη της και τη σκορπίσει,
να γίνει σπόρος για να γεννηθούν κι άλλοι τέτοιοι άνθρωποι. Τους χρειαζόμαστε.
____________________________

1 σχόλιο:

  1. Ναι έτσι είναι. Ένα πνεύμα που ήταν απόλυτα έλεύθερο.
    Επέστρεψα και εγώ. Και χαίρομαι που σε βλέπω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.