Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Το μέγεθος μετράει: Παραβιάσεις στο Αιγαίο και εξοπλισμοί




Σας τρομάζουν οι παραβιάσεις στο Αιγαίο; Σας ανησυχεί κάθε λίγο η πιθανότητα πολέμου με την Τουρκία; Ή καθησυχάζετε ακούγοντας ότι τα εσωτερικά με το στρατό της την αποδυνάμωσαν;

Γιατί έχουμε 32.104 παραβιάσεις τα τελευταία 20 χρόνια; Και πόσο μας κοστίζουν όλα αυτά σε ανθρώπινες ζωές και σε χρήμα που θα μπορούσε να δίνεται για την καλυτέρευση της ζωής και της παιδείας μας;
55.879 αεροπλάνα των οποίων κάθε πτήση κοστίζει €10.000 νομίζετε πως είναι καλή επένδυση για μια χρεοκοπημένη χώρα ή μήπως είναι ένα ακόμα ξεζούμισμα των φτωχών για να πλουτίζουν οι έμποροι όπλων κι οι πολιτικοί τους μεσάζοντες.

Δεν είμαι εγώ που θα ζητήσω να σταματήσει ο εξοπλισμός, ούτε έχω την αφέλεια να νομίζω πως θα γράψω κάτι σωστό περί φιρ και ναυτικών μιλίων. Για ό,τι δε γνωρίζω αποφεύγω να μιλήσω, ως γνωστόν.
Όμως γνωρίζω ποιοι και πώς πλουτίζουν από τον εθνικιστικό εκφοβισμό, γνωρίζω τι ζωές χάνονται και τι πόροι σπαταλιούνται. Γνωρίζω ακόμα ότι σε ένα πόλεμο με την Τουρκία η Ελλάδα, λόγω μεγέθους, θα άντεχε ένα εξάμηνο― που συμπτωματικά είναι όσο ακριβώς, διάβασα πρόσφατα, είχαν υπολογίσει οι Γερμανοί ότι θα άντεχε απέναντί τους το '40 (και έστειλαν τους Ιταλούς να φάνε τη μπόρα). Ό,τι κι αν κάνουμε, ό,τι κι αν ποθούμε, ο πόλεμος είναι ανδρικό παιχνίδι και το μέγεθος μετράει.

Γι' αυτό, ως γνώση που θα ισορροπήσει λίγο όσα ακούμε φέρνω ένα σχετικό άρθρο από το Δίκτυο Ελεύθερων Φαντάρων Σπάρτακος, με πίνακες και λίγα σχόλια προσωπικών εμπειριών από φόρουμ.
Κι ακόμα φέρνω λίγα για το άλλο ερώτημα: Εντάξει οι κακοί Τούρκοι μπαίνουν στα νερά και τον αέρα μας, εμείς όμως ποτέ-ποτέ δεν κάναμε κάτι αντίστοιχο;

Μήπως και φωτιστούμε.


diktiospartakos Μια αναγκαία απάντηση στην εθνικιστική και πολεμοκάπηλη προπαγάνδα της ΕΡΤ


Γιατί έχουμε 32.104 παραβιάσεις τα τελευταία 20 χρόνια;
 ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΟΛΙΚΟ!
Η κάμερα της ΕΡΤ βρέθηκε στην 133 Σμηναρχία Μάχης στο Καστέλι Κρήτης όπου βρίσκονται συνέχεια οπλισμένα και σε ετοιμότητα μαχητικά F-16C Block 52+ Fighting Falcon. 
Οι χειριστές της 343 Μοίρας περιέγραψαν τις απαιτήσεις της αποστολής τους και την αποφασιστικότητα να μην αφήσουν κανένα περιθώριο «ανάσας» στους Τούρκους από τη στιγμή που επιλέγουν να εισέλθουν παράνομα στους ελληνικούς ουρανούς.

Πρόκειται για μια ακόμη τηλεοπτική παραγωγή, με άνωθεν κυβερνητική παρέμβαση, που έρχεται να διατηρήσει και επενδύσει στο κλίμα εθνικής ανασφάλειας αλλά και ετοιμοπόλεμου που με οργανωμένο τρόπο καλλιεργείται όλο το τελευταίο διάστημα.
Παράλληλα και ταυτόχρονα, εθνικιστές δημοσιογράφοι, φερέφωνα του υπουργείου άμυνας και άτυπα γραφεία τύπου της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, άνθρωποι που ζουν από τις διαφημίσεις των  πολεμικών βιομηχανιών διαπιστώνουν με δήθεν αφέλεια;


Ο «ΜΕΓΑΛΟΣ πόλεμος» γίνεται στο Αιγαίο! 

 Πολύχρονος, διαρκής και αιματηρός, μας έχει κοστίσει πανάκριβα. 55.879 τουρκικά αερο­σκάφη έχουν κάνει 32.104 παραβιάσεις, από τις οποίες 1.817 ήταν πάνω από ελληνικό έδα­φος. Πρόκειται για επίσημα στοιχεία του ΓΕΑ, τα οποία απαντούν με τον πιο πειστικό τρόπο σε όλους όσοι στο εσωτερικό και στο εξωτε­ρικό της χώρας αναρωτιούνται γιατί εξοπλί­ζονται οι χρεοκοπημένοι Έλληνες.

Τα στοιχεία του ΓΕΑ αφορούν στο 1987, όταν είχαμε τη μεγάλη ελληνοτουρκική κρί­ση του Μαρτίου, και συγκεντρωτικά στο χρο­νικό διάστημα από το 1995 έως το 2016. Οι αριθμοί που έχουν καταγραφεί από το ΓΕΑ πραγματικά τρομάζουν. Μπορεί να έχου­με «εθιστεί» στο φαινόμενο των παραβιάσε­ων στο Αιγαίο, που ξεκίνησε το 1974, αλλά, όταν γίνεται η... πρόσθεση, το αποτέλεσμα είναι εφιαλτικό. Με αυτούς τους αριθμούς, που αποτελούν μέρος της ενημέρωσης που έγινε από το ΓΕΑ προς την πολιτική ηγεσία, απαντούν από το ΥΠΕΘΑ στα δημοσιεύματα «τύπου “Bild», η οποία έγραψε για τους «χρεοκοπημένους που αγοράζουν όπλα με τα λεφτά μας», αλλά και για τις ενστάσεις που εκφράστηκαν στο εσωτερικό της χώρας, όπως αυτή του Νίκου Φίλη.

Τα στοιχεία της Πολεμικής Αεροπορί­ας, που αποτυπώνονται στον σχετικό πίνα­κα, έχουν ενδιαφέρον και για τις εμπλοκές αλλά και για το πόσα από τα τουρκικά αερο­σκάφη των Τούρκων εισέρχονται οπλισμέ­να στο Αιγαίο. Αυτός ο πολύχρονος «πόλε­μος» στο Αιγαίο έχει, πρώτα από όλα, απώλειες ανθρωπίνων ζωών. Και από την Ελλάδα και από την Τουρκία. Είναι όμως και εξο­ντωτικός σε ό,τι έχει να κάνει με την ελλη­νική οικονομία. Και αυτό δεν είναι υπερβο­λή. Αρκεί να αναφέρουμε ότι κατά μέσο όρο η μία ώρα πτήσης ενός μαχητικού αεροσκά­φους κοστίζει περίπου 10.000 ευρώ. Κάθε αποστολή αναγνώρισης, αναχαίτισης και πιθανόν εμπλοκής δύσκολα διαρκεί κάτω από μία ώρα. Συνεπώς, είναι κατανοητό ότι με 55.879 αεροσκάφη στο Αιγαίο το κόστος που έχει πληρώσει η Ελλάδα είναι απλώς... απροσδιόριστο! Πολύ περισσότερο αν η Π.Α. υπολογίσει το κόστος των παραβιάσεων από το 1974, όταν ξεκίνησαν αυτό το επικίνδυνο και ακριβό παιχνίδι οι Τούρκοι.

Αυτό που δεν μας λένε οι καραβανάδες του ΓΕΑ και οι προπαγανδιστές δημοσιογράφοι που τόσο πολύ λυπούνται για τις ζωές των πιλότων και τις θυσίες που καλείται ο χρεωκοπημένος λαός μας είναι  ο λόγος που γίνονται όλα!

Ότι στο Αιγαίο ζούμε τον ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ να υπάρχουν θαλάσσια χωρικά ύδατα στα 6 ν.μ. και πρόθεση επέκτασης από την Ελλάδα στα 12 ν.μ. που δεν το δέχεται κανείς διεθνώς γιατί θα μετέτρεπε το  Αιγαίο σε ελληνική λίμνη και θα εξαφάνιζε τα διεθνή ύδατα!

Για αυτό η Ελλάδα διατηρεί εναέρια  στα 10 ν.μ., ένα ακόμη παραλογισμό!

Διαφορετικά εναέρια και θαλάσσια σύνορα.

Κάτι που δεν το αναγνωρίζει κανείς ΔΙΕΘΝΩΣ!
Είναι η παραβίαση του FIR παραβίαση εθνικής κυριαρχίας;
Διεθνολόγοι απαντούν ότι ο έλεγχος από μια χώρα ενός καθορισμένου διεθνούς εναέριου χώρου δεν ισοδυναμεί σε καμιά περίπτωση με άσκηση κυριαρχίας, ούτε αποτελεί πρόκριμα για μελλοντική επέκταση του εύρους του εθνικού εναέριου χώρου. Πρόκειται αποκλειστικά για ζώνες αρμοδιότητας!
Η αρμοδιότητα αυτή ανατέθηκε το 1952 στην Ελλάδα, για όλο το Αιγαίο, κατά την Ευρωπαική Διάσκεψη για την εναέρια κυκλοφορία, χωρίς αμφισβήτηση από την Τουρκία.
Η Τουρκία άρχισε να αμφισβητεί το καθεστώς αυτό τον Αύγουστο του 1974, με έναυσμα την σύγκρουση για το Κυπριακό, προσπαθώντας να εδραιώσει μέση γραμμή στο Αιγαίο μεταξύ των δύο περιοχών πληροφόρησης.
Σε ότι αφορά τα πολεμικά αεροσκάφη, η Αθήνα απαιτεί τα τουρκικά πολεμικά που πετούν στο διεθνή εναέριο χώρο του Αιγαίου να της υποβάλλουν σχέδια πτήσης και να τίθεται  υπό την επίβλεψη της ελληνικής εναέριας κυκλοφορίας.
 Όμως τα πολεμικά δεν έχουν τέτοια υποχρέωση με βάση το διεθνές δίκαιο.
Για αυτό τα τουρκικά αεροσκάφη δεν υποβάλλουν.
Όμως τη μη υποβολή η Αθήνα την χαρακτηρίζει παραβίαση του ελληνικού FIR, όρος που δεν υφίστανται με βάση το διεθνές δίκαιο και τη διεθνή πρακτική.
Με άλλα λόγια, η Ελλάδα κατασκευάζει δικούς της κανόνες που δεν ισχύουν διεθνώς και στη συνέχεια εξανίσταται που παραβιάζονται.
Επιπλέον,  προβαίνει σε συνεχείς αναχαιτίσεις και παρενοχλήσεις των τουρκικών πολεμικών με το πρόσχημα ότι παραβιάζουν το ελληνικό FIR με το να μην τους έχουν υποβάλλει σχέδια πτήσης
Αυτά υποστηρίζει στο βιβλίο του ΑΣΠΟΝΔΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ-ΕΛΛΑΔΑ-ΤΟΥΡΚΙΑ: Η ΔΙΕΝΕΞΗ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ο καθηγητής Αλέξης Ηρακλείδης....  ---> diktiospartakos

__________________________________
25 Φεβρουαρίου 2017
Κάνουν και οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις παραβιάσεις στο Αιγαίο

του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου

Η Αθήνα ξεκίνησε να ανταποδίδει «στα ίσα» τις προκλήσεις της Άγκυρας και σκάφος της ελληνικής Ακτοφυλακής μπήκε στα τουρκικά χωρικά ύδατα «κατά λάθος» καταδιώκοντας τουρκικό σκάφος και όπως λένε οι Τούρκοι «χάλασε» και έμεινε μισή ώρα μέσα στα τουρκικά νερά αλλά η αλήθεια ήταν διαφορετική

Για άλλη μια φορά τα τουρκικά ΜΜΕ «εφευρίσκουν» ένα επεισόδιο στα Ίμια. Κάτι που προφανώς σχεδιάζουν από κοινού με την τουρκική Ακτοφυλακή και το τουρκικό Ναυτικό καθώς περιμένουν στα κατάλληλα σημεία για να τραβούν τις ανάλογες φωτογραφίες 

Έτσι σήμερα οι Τούρκοι αναφέρουν ότι για άλλη μια φορά υπήρξε «κυνηγητό» μεταξύ σκαφών της ελληνικής και της τουρκικής Ακτοφυλακής..._>http://diktiospartakos.blogspot.gr/2017/02/blog-post_795.html
 ________________________
Και λίγα σχόλια από Φόρουμ:

Οταν ακούμε για τουρκικές παραβιάσεις μιλούμε κυρίως για τη ζώνη από τα 6 έως τα 10 ναυτικά μίλια. Η Ελλάδα έχει εναέριο χώρο 10 μίλια και θαλάσσιο 6 μίλια, πρακτική που από ότι ξέρω δεν έχει κανένα άλλο κράτος καθώς συνήθως εναέριος και θαλάσσιος χώρος ταυτίζονται. Αυτό το πράγμα αμφισβητούν οι τούρκοι με τις παραβιάσεις. Τωρα θα μου πείτε γιατι δεν το κάνουμε 10 ή 12 και τα δύο; Ο λόγος είναι προφανής... Η υφαλοκριπίδα κι εκεί δεν μιλάμε πλέον για Ελλάδα Τουρκία αλλά για BP SHELL AMOCO κτλ. οπότε δε μας παίρνει. Υπάρχει βέβαια και η επισήμη δικαιολογία της τουρκίας περί κλειστού Αιγαίου και ότι σε κάποια σημεία έχει και η ίδια δικαίωμα να κάνει το ίδιο ενώ δεν υπάρχουν 24 μίλια διαθέσιμα οπότε υπάρχει πρόβλημα. Με την τουρκία δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο οπότε δεν υπάρχουν μαζικές παραβιάσεις αλλά πολύ πιθανόν να γίνονται που και που και από τις δύο πλευρές αλλά όχι συστηματικά όπως στο χώρο 6-10 μιλίων. Πάντως κανείς δέν είναι περιστερά. Ολοι έχουμε ακούσει ιστορίες για εκπαιδευση ΟΥΚ με δυεισδήσεις σε "εχθρικό έδαφος" κι επιστροφή τόσο στη Τουρκία όσο και Βορεια... who knows?

παντως στα στον Έβρο μπαινοβγαίνουν οι στρατοί . Ενας γνωστός μου που υπηρετούσε σε κάποιο φυλάκιο παρακολοθούσε Έλληνες στρατιώτες του λόχου του που μπήκαν καμια 50 μέτρα στην Τουρκία απο τα σύνορα και βάλανε μια Ελληνική σημαία . Ιδια κάνανε και οι απέναντι φαντάροι . Μαλακίες ... Όταν τον ρώτησα γιατί το έκαναν και αν είχαν εντολή , είπε όχι , έστι για πλάκα και για να το λένε στα παιδία τους ...

 Πρωτα να συμφωνησω με τον del* για τα ελληνοτουρκικα παιχνιδακια! Τωρα: Επιβεβαιωμενη καταρριψη τουρκικου F-16, απο ΜΙΡΑΖ, εχουμε το 1996! Μαλιστα πριν λιγους μηνες η χηρα του πιλοτου,(ΓΙΛΜΑΖ) κατεφυγε στο δικαστηριο ανθρωπινων δικαιωματων ζητωντας αποζημιωση απο την Ελλαδα, για το περιστατικο που το χαρακτηρισε αδικαιολογητο, μια και οπως λεει, η εμπλοκη ηταν στα πλαισια ασκησης. Σε εκεινη την καταρρριψη διασωθηκε ο Ισραηλινος συγκυβερνητης-εκπαιδευτης του διθεσιου F-16. Ταυτοχρονα δηλαδη αποκαλυφθηκε η εμπλοκη ισραηλινων εκπαιδευτων. Τωρα στον τομεα των δυνατοτητων της Π.Α, η παρουσια των Α-7, γνωστων ως Κορσαιρ, προσφερει δυνατοτητες βομβαρδισμου σε μεγαλη αποσταση! Δεν ειναι τυχαιο το γεγονος εξαλλου της προσπαθειας εξουδετερωσης του στολου των Κορσαιρ, απο την πολεμικη αεροπορια.Τα γνωστα σαμποταζ...... Το ΚΟρσαιρ μπορει να φτασει μεχρι Αγκυρα και να επιστρεψει φυσικα. ------------------


....και τα ελληνικά κάνουν παραβιάσεις και μάλιστα συστηματικά και με πρόγραμμα! Ενας γνωστός μου που υπηρετούσε στη Λάρισσα άκουγε του πιλότους να συζητάνε:"σήμερα έχω παραβίαση". Επίσης ο αδελφός μου υπηρετούσε σε ραντάρ στη Λήμνο και παρατηρούσε τις "αερομαχίες" που γίνονταν από παραβιάσεις και από τις δυο πλευρές. Επίσης οι περισσότερες παραβιάσεις των Τούρκων γίνονται μέσα στα όρια της περιοχής του εναέριου χώρου που είναι παράλογη για το διεθνές δίκαιο, όπως και ανέφερε κάποιος πιό πάνω.---

και τα ελληνικά κάνουν παραβιάσεις και μάλιστα συστηματικά και με πρόγραμμα! Ενας γνωστός μου που υπηρετούσε στη Λάρισσα άκουγε του πιλότους να συζητάνε:"σήμερα έχω παραβίαση". Επίσης ο αδελφός μου υπηρετούσε σε ραντάρ στη Λήμνο και παρατηρούσε τις "αερομαχίες" που γίνονταν από παραβιάσεις και από τις δυο πλευρές. Επίσης οι περισσότερες παραβιάσεις των Τούρκων γίνονται μέσα στα όρια της περιοχής του εναέριου χώρου που είναι παράλογη για το διεθνές δίκαιο, όπως και ανέφερε κάποιος πιό πάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.