Σάββατο 28 Απριλίου 2018

Ο Ηγεμών και το γκαζόν







Κλειστή καγκελόπορτα που στέκει μόνη, δίχως φράχτη. Μια φωτογραφία που επιλέχτηκε για πολλά memes με αστεία για την ψευδαίσθηση ασφάλειας («Ναι τώρα το ασφάλισες, κανένας δε θα μπει» κ.λ.) με προσφιλές μου εκείνο με τη λεζάντα: «Έτσι λειτουργεί η Ναρκοαπαγόρευση». 
Δεν ξέρω ποιος την έστησε αυτή την κίτρινη πόρτα αλλά πραγματικά έστησε μια εξαίσια αλληγορία των απαγορεύσεων, των νόμων που δε θα εφαρμοστούν αλλά μοιάζει να υπάρχουν μόνο για να κατασκευάζουν παράνομους, όλους εκείνους που αναγκαστικά θα πατήσουν στο γρασίδι για να περάσουν.

«Ο σοφός ηγεμόνας» έλεγε ο Μακιαβέλλι «δεν κάνει νόμο που δε θα εφαρμοστεί». Ο σοφός. Οι άλλοι απλώς καταστρέφουν το γκαζόν και τις ζωές μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.